مرور دوره 9, شماره 2(پیاپی 25) بر اساس موضوع "رفتار انتخاباتی"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
بررسی شیوه های تبلیغات انتخاباتی مجلس نهم در استان های عشیر های و غیرعشیر های ازدیدگاه استادان دانشگاه های ایلام وتهران
(دانشگاه آزاد اسلامی / علوم تحقیقات تهران, 2014-07-23)تبلیغات به مثابه یک کنش سیاسی و متأتر از بافت اجتماعی است که به منظور تأثیرگذاری برکنش انتخاب و رأی دادن (به عنوانشکل مشروعی از رفتار سیاسی) صورت می گیرد. هدف این مقاله بررسی تأثیر شیوه های تبلیغاتی در رفتار رأی ...



