مرور دوره 7, شماره 2(پیاپی 17) بر اساس موضوع "تبلیغات"

  • بررسی رابطه میان تماشای تبلیغات تلویزیون با میزان مصرف گرایی 

    نیرومند, لیلا؛ تاجیک اسماعیلی, سمیه؛ ملکیان, نازنین؛ شاه کوهی, سبیکه (دانشگاه آزاد اسلامی / علوم تحقیقات تهران, 2012-06-21)
    هدف کلی از انجام این تحقیق بررسی رفتار مصرفی مخاطبان، بعد از تماشای آگهی های تجاری تلویزیون می باشد و اینکه تا چهمیزان بینندگان این گونه تبلیغات، به خرید ترغیب می شوند. این تحقیق به روش پیمایشی صورت گرفته و ج ام ع ه ...