مرور دوره 8, شماره 16 بر اساس موضوع "سواد رسانه ای"

  • رویکرد مخاطب محور در مواجهه با شبکه های اجتماعی مجازی 

    اکبرزاده, علیرضا؛ معمار, ثریا؛ کوثری, مسعود؛ همتی, رضا (پژوهشگاه علوم انسانی ومطالعات فرهنگیIHCS, 2019-02-20)
    محقق در این پژوهش ضمن نشان دادن لزوم تغییر رویکردها از رویکردهای مقابله ای به رویکردی فرهنگی و اجتماعی، رویکردی تحت عنوان «رویکرد مخاطب محور» معرفی نموده است. رویکردی که اساس نگاهش به جای توجه صرف به فرستنده پیام، توجه به ...