مرور دوره 9, شماره 2 بر اساس موضوع "توانبخشی مبتنی بر حرکت"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
اثربخشی توانبخشی شناختی مبتنی بر حرکت بر جهتیابی، حافظه یادگیری، وضعیت شناختی و توجه کودکان دارای اختلال یادگیری غیرکلامی
(دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتیShahid Beheshti University of Medical Sciences, 2020-06-21)مقدمه و اهداف اختلال یادگیری غیرکلامی، اختلالی است که به واسطه نقصهای حرکتی، بینایی فضایی و مهارت های اجتماعی در کودکانی با هوش طبیعی و زبان رشدیافته مشخص میشود. هدف از انجام پژوهش حاضر، بررسی اثربخشی توانبخشی شناختی ...



