ارزیابی تأثیر توانمندی بازاریابی بر عملکرد شرکت با توجه به نقش تعدیلکنندگی توان سازمانی: (مطالعه موردی شرکت مارال صنعت ارومیه)
(ندگان)پدیدآور
تقی زاده, محمدنوع مدرک
Textمقاله پژوهشی
زبان مدرک
فارسیچکیده
هدف از این پژوهش ارزیابی تأثیر توانمندی بازاریابی بر عملکرد شرکت با توجه به نقش تعدیلکنندگی توان سازمانی میباشد. نمونه هدف در این مطالعه کارکنان شرکت مارال صنعت ارومیه،از بهار 1396 تا پاییز 1396 میباشد. برای ارزیابی پایایی و روایی در این پژوهش از شاخصهای آلفایکرونباخوپایاییترکیبی استفاده شده است کهبرای اینپژوهشبالاتراز 8/0به دستآمد وهمچنینرواییهمگرابرایهمهمتغیرهابالاتراز 5/0 کهباتوجهبهمعیارهایارائهشده پایاییورواییپژوهشدرسطحاستانداردوقابل قبولیمیباشد. یافتههایحاصلازمطالعهبرازشمدل پیشنهادیبرایارزیابیتأثیر توانمندی بازاریابی بر عملکرد شرکت با توجه به نقش تعدیلکنندگی توان سازمانی راتاییدمیکند.علاوهبراین،نتایجنشانمیدهدکه توانمندی بازاریابیبهطورقابلتوجهیعملکرد شرکتراتحتتأثیرقرارمیدهند.
کلید واژگان
کلمات کلیدی: توانمندی بازاریابیعملکرد شرکت
توان سازمانی
شماره نشریه
6تاریخ نشر
2018-02-201396-12-01
ناشر
دانشگاه آزاد اسلامی ارومیهIslamic Azad University of Urmia




