| dc.contributor.author | جعفری, مختار | fa_IR |
| dc.date.accessioned | 1399-07-08T17:14:37Z | fa_IR |
| dc.date.accessioned | 2020-09-29T17:14:37Z | |
| dc.date.available | 1399-07-08T17:14:37Z | fa_IR |
| dc.date.available | 2020-09-29T17:14:37Z | |
| dc.date.issued | 2019-02-20 | en_US |
| dc.date.issued | 1397-12-01 | fa_IR |
| dc.date.submitted | 2020-03-03 | en_US |
| dc.date.submitted | 1398-12-13 | fa_IR |
| dc.identifier.citation | جعفری, مختار. (1397). آموزش مدیریت رسانه: موضوعات اصلی، فنون آموزش و چالشها. ترویج علم, 9(2), 109-132. | fa_IR |
| dc.identifier.issn | 2251-9033 | |
| dc.identifier.uri | http://www.popscijournal.ir/article_104148.html | |
| dc.identifier.uri | https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/16332 | |
| dc.description.abstract | <span class="fontstyle0">درنتیج جهانیشدن، فناوری و روی های جدید استفاده از رسان فضای رسان ای ب نحو معناداری تغییر<br />یافت است. ازاینرو محققان روزنام نگاری و ارتباطا جمعی خواستار تغییر و تجدیدنظر در وضعیت<br />تحصیلا تکمیلی در این زمین اند. هدف از این مقال بررسی نحوه وموزش مدیریت رسان در<br />سازمانهای متفاو و نحوه مواج مربیان با این زمین میانرشت ای، بینالمللی و پویا است. در<br />پیمایشی ونلاین، ما از مربیان چهارده کشور متفاو از سراسر اروپا در مورد موضوعا کلیدی<br />موردبحث در تدریس، وموزشهای کاربردی و چالشهای اساسی ملموس، پرسش کردیم</span> | fa_IR |
| dc.format.extent | 696 | |
| dc.format.mimetype | application/pdf | |
| dc.language | فارسی | |
| dc.language.iso | fa_IR | |
| dc.publisher | انجمن ترویج علم ایران | fa_IR |
| dc.relation.ispartof | ترویج علم | fa_IR |
| dc.relation.ispartof | Popularization of Science | en_US |
| dc.subject | مدیریت رسان | fa_IR |
| dc.subject | اقتصاد رسان | fa_IR |
| dc.subject | تدریس | fa_IR |
| dc.subject | یادگیری فعال | fa_IR |
| dc.subject | فنون تدریس | fa_IR |
| dc.title | آموزش مدیریت رسانه: موضوعات اصلی، فنون آموزش و چالشها | fa_IR |
| dc.type | Text | en_US |
| dc.type | ترجمه | fa_IR |
| dc.contributor.department | علوم ارتباطات / دانشگاه صداوسیمای تهران | fa_IR |
| dc.citation.volume | 9 | |
| dc.citation.issue | 2 | |
| dc.citation.spage | 109 | |
| dc.citation.epage | 132 | |