• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • دلتا (UTTED)
    • دوره 2, شماره 4
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • دلتا (UTTED)
    • دوره 2, شماره 4
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    حریم خصوصی و بزنگاه‌های اخلاقی

    (ندگان)پدیدآور
    بدری, مهسا
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    1.056 مگابایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    مقاله ترویجی
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    در این مقاله با تمرکز بر حریم خصوصی به‌عنوان یکی از عناصر اخلاق رسانه‌ای، به بزنگاه‌های اخلاقی در فضای مجازی پرداخته می‌شود. منظور از بزنگاه‌های اخلاقی، لحظة تصمیم‌گیری برای انتشار، لایک یا انتشار مجدد محتوای آنلاین است که یک چالش اخلاقی در خصوص افشای حریم خصوصی دیگران را در بردارد. با توجه به این که افشای حریم خصوصی افراد می‌تواند آسیب‌های جبران‌ناپذیری بر افراد داشته باشد، لازم است همة کاربران به‌منظور ایجاد فضای آنلاین سالم‌تر نسبت به این بزنگاه‌ها حساس باشند و به تأثیر احتمالی انتشار هر متن آنلاین، پیش از انتشار آن بیندیشند...
    کلید واژگان
    حریم خصوصی- بزنگاه اخلاقی- فضای مجازی

    شماره نشریه
    4
    تاریخ نشر
    2019-11-22
    1398-09-01
    ناشر
    انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه تهران
    سازمان پدید آورنده
    دانشجوی دکترای علوم ارتباطات دانشگاه تهران

    URI
    http://uttedsj.ut.ac.ir/article_75490.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/16180

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب