• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • دلتا (UTTED)
    • دوره 2, شماره 4
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • دلتا (UTTED)
    • دوره 2, شماره 4
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    سخن آغازین

    (ندگان)پدیدآور
    سخاوت, فاطمه
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    382.8کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    مردم حق دارند بدانند؛ پیش‌ از آن حق دارند بدانند که می‌توانند بدانند؛ مردم حق دارند علم را بشناسند و حق دارند بدانند که می‌توان علم را شناخت. این شناخت نه با دست به دست شدن مقالات در دست آکادمیونی که بعضا اخلاق حرفه‌ای را زیرپا له می‌کنند به دست می‌آید و نه با برگزاری کنفرانس‌های آنچنانی برای افراد آنچنانی‌تر! مسیر این شناخت هموار نمی‌گردد تا زمانی که فاصلة دو سوی نرده‌های دانشگاه، به عنوان کانون زایش علم، با قلوه سنگ‌های سنگین شعار مسدود شده و وعده‌ها برای ترسیم نه حتی آرمان‌شهر که وضعی کمی سامان یافته‌تر، آنچنان یخ بسته‌اند که هر مدعی این طی طریق را پشت سقوط بهمن حاصل از فریاد آگاهی خواهی‌اش زمین‌گیر می‌کند...

    شماره نشریه
    4
    تاریخ نشر
    2019-11-22
    1398-09-01
    ناشر
    انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه تهران
    سازمان پدید آورنده
    سردبیر نشریه

    URI
    http://uttedsj.ut.ac.ir/article_75477.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/16167

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب