• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • دلتا (UTTED)
    • دوره 1, شماره 2
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • دلتا (UTTED)
    • دوره 1, شماره 2
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    در ترویجِ ترویج علم!

    (ندگان)پدیدآور
    سخاوت, فاطمه
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    15.16 مگابایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    گفت و گو
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    واژگان علم و علم­ورزی مدت­هاست که نزد تعداد زیادی از افراد جامعه رنگ­باخته­اند و در بحبوحه­ی تدارکات بدوی زندگی، در لیست اقلام غیرضروری طبقه­بندی شده­اند. در این میان اما هنوز هم هستند افرادی که درک حقائق جهان هستی در چارچوب علم، آنان را چنان مشعوف می­کند که بر آن می­شوند این هیجان و شعف را با بیانی هرچه ساده­ با همنوعان خود به اشتراک بگذارند. افرادی که با نام مروج علم شناخته می­شوند. ترویج علم به چه معناست؟ منشا آن کجاست؟ آیا ترویج علم از دانشگاه که شاید همگان آن را کانون زایش علم بدانند، شروع می­شود؟ آیا پژوهش و ترویج دو حوزه­ی مستقل هستند و یا اینکه همپوشانی دارند؟

    شماره نشریه
    2
    تاریخ نشر
    2019-02-20
    1397-12-01
    ناشر
    انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه تهران
    سازمان پدید آورنده
    سردبیر نشریه

    URI
    http://uttedsj.ut.ac.ir/article_73129.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/16137

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب