| dc.date.accessioned | 1399-07-08T23:42:35Z | fa_IR |
| dc.date.accessioned | 2020-09-29T23:42:35Z | |
| dc.date.available | 1399-07-08T23:42:35Z | fa_IR |
| dc.date.available | 2020-09-29T23:42:35Z | |
| dc.date.issued | 2014-05-22 | en_US |
| dc.date.issued | 1393-03-01 | fa_IR |
| dc.date.submitted | 2014-02-20 | en_US |
| dc.date.submitted | 1392-12-01 | fa_IR |
| dc.identifier.citation | (1393). شناسائی عوامل تاثیرگذار در طراحی مناسب ساختار ریاضی مدلهای مسیریابی و زمانبندی کشتی(SRP). فصلنامه علوم و فناوری دریا, 18(69), 5-5. | fa_IR |
| dc.identifier.issn | 1735-5346 | |
| dc.identifier.uri | http://navy.iranjournals.ir/article_5930.html | |
| dc.identifier.uri | https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/160743 | |
| dc.description.abstract | این مقاله، انواع مدلهای مسیریابی وزمان بندی کشتی در حمل ونقل دریائی را مورد بررسی وتوصیف قرارداده است. هدف از این مسئله، شناسائی عوامل تاثیرگذار در طراحی ساختار ریاضی مدلهای مسیریابی وزمانبندی کشتی(تابع هدف، محدودیتها و متغیرهای تصمیم) میباشد .که به تفکیک عوامل اصلی شامل ناوگان، بنادر و محموله و عوامل فرعی شامل طول و عرض کشتی، ظرفیت ناوگان، شرایط مسیرحمل ونقل، حجم محموله و غیره میباشد. تا براساس این عوامل بتوان ضمن طراحی مناسب این مدلها، موانع و مشکلات تکنیکی و فیزیکی مطرح در مسائل زمانبندی و مسیریابی کشتی را حل کرد. | fa_IR |
| dc.format.extent | 281 | |
| dc.format.mimetype | application/pdf | |
| dc.language | فارسی | |
| dc.language.iso | fa_IR | |
| dc.publisher | دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) | fa_IR |
| dc.relation.ispartof | فصلنامه علوم و فناوری دریا | fa_IR |
| dc.relation.ispartof | Iranian Journal of Marine Science and Technology | en_US |
| dc.subject | ناوگان | fa_IR |
| dc.subject | مسیریابی و زمان بندی کشتی | fa_IR |
| dc.subject | حمل و نقل دریائی | fa_IR |
| dc.subject | بارگیری و تخلیه بار | fa_IR |
| dc.title | شناسائی عوامل تاثیرگذار در طراحی مناسب ساختار ریاضی مدلهای مسیریابی و زمانبندی کشتی(SRP) | fa_IR |
| dc.type | Text | en_US |
| dc.citation.volume | 18 | |
| dc.citation.issue | 69 | |
| dc.citation.spage | 5 | |
| dc.citation.epage | 5 | |