نمایش مختصر رکورد

dc.date.accessioned1399-07-08T23:42:35Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T23:42:35Z
dc.date.available1399-07-08T23:42:35Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T23:42:35Z
dc.date.issued2014-05-22en_US
dc.date.issued1393-03-01fa_IR
dc.date.submitted2014-02-20en_US
dc.date.submitted1392-12-01fa_IR
dc.identifier.citation(1393). شناسائی عوامل تاثیرگذار در طراحی مناسب ساختار ریاضی مدل‌های مسیریابی و زمان‌بندی کشتی(SRP). فصلنامه علوم و فناوری دریا, 18(69), 5-5.fa_IR
dc.identifier.issn1735-5346
dc.identifier.urihttp://navy.iranjournals.ir/article_5930.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/160743
dc.description.abstractاین مقاله، انواع مدل‌های مسیریابی وزمان بندی کشتی در حمل ونقل دریائی را مورد بررسی وتوصیف قرارداده است. هدف از این مسئله، شناسائی عوامل تاثیرگذار در طراحی ساختار ریاضی مدل‌های مسیریابی وزمان‌بندی کشتی(تابع هدف، محدودیت‌ها و متغیرهای تصمیم) می‌باشد .که به تفکیک عوامل اصلی شامل ناوگان، بنادر و محموله و عوامل فرعی شامل طول و عرض کشتی، ظرفیت ناوگان، شرایط مسیرحمل ونقل، حجم محموله و غیره می‌باشد. تا براساس این عوامل بتوان ضمن  طراحی مناسب این مدل‌ها، موانع و مشکلات تکنیکی و فیزیکی مطرح در مسائل زمان‌بندی و مسیریابی کشتی را حل کرد.fa_IR
dc.format.extent281
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره)fa_IR
dc.relation.ispartofفصلنامه علوم و فناوری دریاfa_IR
dc.relation.ispartofIranian Journal of Marine Science and Technologyen_US
dc.subjectناوگانfa_IR
dc.subjectمسیریابی و زمان بندی کشتیfa_IR
dc.subjectحمل و نقل دریائیfa_IR
dc.subjectبارگیری و تخلیه بارfa_IR
dc.titleشناسائی عوامل تاثیرگذار در طراحی مناسب ساختار ریاضی مدل‌های مسیریابی و زمان‌بندی کشتی(SRP)fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.citation.volume18
dc.citation.issue69
dc.citation.spage5
dc.citation.epage5


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد