مرور دوره 11, شماره 2 بر اساس موضوع "دانشآموزان دختر پایة دوم متوسطة دوم"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی(شناختی و فراشناختی) بر جهتگیری هدف در دانشآموزان دختر پایة دوم دورة متوسطة دوم با پیگیری شصتروزه
(معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2016-09-22)این پژوهش با هدف بررسی تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی (شناختی و فراشناختی) بر جهتگیری هدف در دانشآموزان دختر پایة دوم متوسطة دوم انجام شده است. روش پژوهش از نوع نیمهآزمایشی با طرح پیشآزمون- پسآزمون و پیگیری ...



