دوره 11, شماره 2
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
تدوین الگوی معادلة ساختاری نقش فشارآورهای تحصیلی بر تاب آوری، انگیزش و فرسودگی تحصیلی دانش آموزان پیش دانشگاهی دختر شهر اصفهان
(معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2016-09-22)هدف این پژوهش، تدوین الگوی معادلة ساختاری نقش فشارآورهای تحصیلی بر تابآوری، انگیزش و فرسودگی تحصیلی دانشآموزان دختر کنکوری شهر اصفهان است. جامعة آماری شامل تمام دانشآموزان دختر کنکوری شهر اصفهان بوده است؛ دویست نفر از ...
-
تحلیل چند سطحی عوامل مؤثّر بر تابآوری تحصیلی(مورد مطالعه: دانش آموزان مقطع متوسّطة مناطق کمتر توسعه یافتة شهرستان مبارکه)
(معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2016-09-22)این پژوهش با هدف تعیین عوامل مؤثّر بر تابآوری تحصیلی در سه سطح فردی- شخصیتی، خانواده و مدرسه به صورت پیمایشی و با روش نمونهگیری خوشهای روی 250 دانشآموز، 192 دختر و 58 پسر در مقطع متوسّطة مناطق کمتر توسعهیافته در ...
-
تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی(شناختی و فراشناختی) بر جهتگیری هدف در دانشآموزان دختر پایة دوم دورة متوسطة دوم با پیگیری شصتروزه
(معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2016-09-22)این پژوهش با هدف بررسی تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی (شناختی و فراشناختی) بر جهتگیری هدف در دانشآموزان دختر پایة دوم متوسطة دوم انجام شده است. روش پژوهش از نوع نیمهآزمایشی با طرح پیشآزمون- پسآزمون و پیگیری ...
-
بررسی تأثیر روش تدریس مبتنی بر «فعالیت و تمرین» بر عملکرد تحصیلی دانشجویان دختر دورة کارشناسی علوم تربیتی دانشگاه پیام نور اصفهان «در درس آمار»
(معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2016-09-22)هدف این پژوهش بررسی تأثیر روش تدریس مبتنی بر «فعالیت و تمرین»بر عمکرد تحصیلی دانشجویان در درس آمار است که از نوع پژوهشهای شبهتجربی است. جامعة آماری شامل کلیة دانشجویان دختر دورة کارشناسی علوم تربیتی دانشگاه پیام نور مرکز ...
-
شناسنامه علمی نشریه(سال 11، شماره 2، پیاپی 24، پائیز و زمستان 1395)
(معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2016-09-22)
-
مقایسة باورهای انگیزشی، مهارتهای فراشناختی و یادگیری خودتنظیمی دانش آموزان تیزهوش و عادی شهر اصفهان
(معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2016-09-22)این پژوهش با هدف مقایسة باورهای انگیزشی، مهارتهای فراشناختی و یادگیری خودتنظیمی بین دانشآموزان تیزهوش و عادی دختر پایة سوم راهنمایی شهر اصفهان انجام شده است. روش پژوهش از نوع علّی- مقایسهای و جامعة آماری تمام دانشآموزان ...



