دوره 13, شماره 1

 

ارسال های اخیر

  • تأثیرکمال‌گرایی و جهت‌گیری هدف بر اضطراب امتحان دانش‌آموزان متوسطه 

    کریمی, کامبیز؛ کاکابرایی, کیوان؛ محمدی, علی؛ علی پناه, قباد (معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2018-08-23)
    اضطراب امتحان پدیده‌ای شایع و مهم آموزشی است که تأثیر فراوانی بر عملکرد افراد و میزان پیشرفت آنها در سنین مختلف دارد. هدف پژوهش حاضر بررسی نقش ابعاد کمال‌گرایی و جهت‌گیری هدف در پیش‌بینی اضطراب امتحان است. پژوهش حاضر توصیفی ...

  • بررسی تأثیر آموزش ترکیبی بر عملکرد تحصیلی و رضایت دانشجویان 

    اسفیجانی, اعظم (معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2018-08-23)
    هدف از این پژوهش، بررسی تأثیر رویکرد آموزش ترکیبی بر عملکرد تحصیلی و رضایت دانشجویان است. روش مطالعه از نوع پژوهش‌های شبه‌آزمایشی است که در آن از طرح پیش‌آزمون- پس‌آزمون با گروه گواه استفاده‌ شده است. جامعه و نمونة تحقیق ...

  • بررسی اثربخشی برنامة درسی هیجان‌محور پیش‌دبستانی بر هوش هیجانی کودکان چهار تا شش ‌سالة اصفهان 

    سلطانی, لیلا؛ میرشاه جعفری, سید ابراهیم؛ عابدی, محمد رضا (معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2018-08-23)
    هدف این پژوهش، بررسی تأثیر برنامة درسی هیجان‌محور پیش از دبستان بر هوش هیجانی کودکان چهار تا شش‌سالة شهرستان اصفهان است. برای تحقق این هدف، از طرح گروه گواه نامعادل، از نوع طرح‌های شبه‌آزمایشی استفاده شد. جامعة آماری این ...

  • شناسنامه علمی شماره 

    پدیدآور نامشخص (معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2018-08-23)

  • مقایسه تأثیر یادگیری ترکیبی خطی و غیرخطی بر پیشرفت تحصیلی در درس علوم تجربی دانش‌آموزان پایة هفتم 

    موسوی, سیدعلی؛ رضوی, سید عباس؛ رحیمی دوست, غلامحسین (معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2018-08-23)
    این پژوهش با هدف مقایسة‏ تأثیر یادگیری ترکیبی خطی و غیرخطی بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان در درس علوم‌تجربی انجام شده است. روش پژوهش نیمه­آزمایشی، از نوع طرح دوگروهی با پیش­آزمون و پس­آزمون بوده است. بدین منظور 50 نفر از ...

  • چارچوب مشارکت معلمان در نظام برنامه‌ریزی درسی جمهوری اسلامی ایران؛ مطالعة کیفی 

    مرزوقی, رحمت اله؛ محمدی, مهدی؛ علی عسکری, مجید؛ رضایی, محمدمهدی (معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2018-08-23)
    هدف از این پژوهش، کاوش چارچوب مشارکت معلمان در نظام برنامه­ریزی درسی جمهوری اسلامی ایران است. در این زمینه، بر اساس طرح کیفی، ابعاد و مراحل مشارکت معلمان در برنامه­ریزی درسی، با استفاده از ابزار مصاحبة باز و نیمه­ساختارمند ...