دوره 14, شماره 2
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
شناسنامه علمی نشریه علمی اندیشه های نوین آموزشی: سال چهاردهم، شماره دوم، پاییز و زمستان 1398
(معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2019-09-23)
-
تأثیر آموزش حل مسئله با تأکید بر راهبرد رسم شکل و روش مدل بر عملکرد حل مسئلهی کلامی دانشآموزان پایه هفتم
(معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2019-09-23)هدف اصلی پژوهش حاضر، بررسی تأثیر آموزش راهبرد رسم شکل و روش مدل به دانشآموزان پایهی هفتم بر عملکرد حل مسئلهی کلامی آنها است. این مطالعه از نظر هدف بنیادین و از نظر اجرا روش شبه آزمایشی با استفاده از طرح پیشآزمون و ...
-
تأثیر یادگیری ترکیبی بر خودتعیینگری و اشتیاق تحصیلی دانشجویان
(معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2019-09-23)پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر یادگیری ترکیبی بر خودتعیینگری و ابعاد آن و اشتیاق تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور انجام گرفته است. روش تحقیق، نیمهآزمایشی از نوع طرحهای پیشآزمون-پسآزمون با گروه آزمایش و کنترل بود. جامعة ...
-
نیازسنجی برگزاری دورة والدگری برای زنان شهرستان کاشان برمبنای مدلهای بوریچ و تحلیل کوادرانت
(معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2019-09-23)هدف این پژوهش، نیازسنجی برگزاری دورة والدگری برای زنان شهرستان کاشان برمبنای مدلهای بوریچ و تحلیل کوادرانت است. جامعة آماری را زنان دیپلمة شهرستان کاشان و متخصصان رشتههای علوم تربیتی، روانشناسی، جامعهشناسی و معارف ...
-
بررسی نقش متغیرهای ارزشهای انتظاری، خانوادگی، خودپنداره و وضعیت تحصیلی باتوجهبه نقش تعدیلی باورهای انگیزشی، تابآوری، سرسختی و کوشایی در برنامهریزی برای ورود به دانشگاه و تفاوت رابطة بین این متغیرها با برنامهریزی ورود به دانشگاه در دانشآموزان
(معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2019-09-23)تحصیلات دانشگاهی بهطور فزایندهای امکانات و فرصتهایی برای کسب موفقیت در بزرگسالی فراهم کرده است. بیشتر جوانان برای شرکت در دانشگاه، نیازمند برنامهریزی و آمادگی هستند که این برنامهریزی بسار زودهنگام در زندگیشان شروع ...
-
مقایسة میزان یادگیری و یادداری دانشآموزان دختر پایة دوم ابتدایی در شیوههای آموزشی وبکوئست، سیّار و معکوس درس علوم تجربی
(معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2019-09-23)کاستیهای روشهای سنتی، پیشرفتهای فنی و اقتضائات دنیای امروز، لزوم ایجاد رویکرد جدید به آموزش را ایجاب کرده است؛ بنابراین هدف از انجام این تحقیق، مقایسة میزان یادگیری و یادداری حاصل از آموزش بهشیوة وبکوئست، یادگیری سیّار ...



