مرور دوره 13, شماره 2 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
-
بررسی اثر بخشی آموزش ارائة شبکهای و نقشة مفهومی در مقایسه با آموزش ارائة خطی و سنتی بر پیشرفت تحصیلی علوم تجربی ششم ابتدایی مدارس پسرانة شهرستان خوی
(معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2019-02-20)این پژوهش با هدف مقایسة اثربخشی ارائة شبکهای و آموزش بهشیوة نقشة مفهومی با ارائة خطی و شیوة سنتی بر پیشرفت تحصیلی علوم تجربی و شاخصهای شناختی فراگیران اجرا شده است. یادداری، درک و کاربست مطالب آموختهشده، شاخصهای شناختی ...
-
طراحی آموزشی مبتنی بر شبکة اجتماعی و تأثیر آن بر رویکرد یادگیری و ادراک دانشجویان از محیط یادگیری
(معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2019-02-20)هدف این پژوهش، طراحی آموزشی مبتنی بر شبکة اجتماعی و بررسی تأثیر آن بر رویکرد یادگیری و ادراک دانشجویان از محیط یادگیری است. در این پژوهش از روش آمیخته استفاده شده است. پژوهش شامل دو مرحلة اصلی است: در مرحلة اول، با مطالعة ...
-
مدل علّی پیشبینی عملکرد تحصیلی دانشآموزان دختر: نقش اهداف پیشرفت و تعللورزی تحصیلی
(معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2019-02-20)هدف پژوهش، پیشبینی عملکرد تحصیلی براساس اهداف پیشرفت و تعللورزی تحصیلی است. بدین منظور، ۳۰۰ دانشآموز دختر سال اول دبیرستان (دورة دوم) به روش نمونهگیری خوشهای انتخاب شدند. به منظور گردآوری اطلاعات، از پرسشنامههای ...
-
مسئولیت پذیری اجتماعی مدرسه؛ مطالعة موردی: دو مدرسة متوسطة دخترانة شهر مشهد
(معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2019-02-20)هدف اصلی این پژوهش، شناسایی ابعاد و مؤلفههای مسئولیتپذیری اجتماعی مدرسه و مطالعة آن در دو مدرسة متوسطة دخترانة شهر مشهد است. برای دستیابی به این هدف از روش مطالعة موردی استفاده شده است. خبرگان اصلی شامل مدیران مدارس، ...
-
نقش واسطه ای درگیری شناختی در تأثیر ابعاد فراحافظه بر اضطراب امتحان دانشجویان
(معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2019-02-20)هدف این پژوهش، بررسی نقش واسطهای درگیری شناختی در تأثیر ابعاد فراحافظه بر اضطراب امتحان دانشجویان است. روش پژوهش از نوع توصیفی- همبستگی و جامعة آماری شامل تمام دانشجویان دانشگاه یزد است که از این میان 400 نفر برای نمونه ...



