مرور دوره 13, شماره 2 بر اساس موضوع "مدارس ابتدایی"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
بررسی اثر بخشی آموزش ارائة شبکهای و نقشة مفهومی در مقایسه با آموزش ارائة خطی و سنتی بر پیشرفت تحصیلی علوم تجربی ششم ابتدایی مدارس پسرانة شهرستان خوی
(معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2019-02-20)این پژوهش با هدف مقایسة اثربخشی ارائة شبکهای و آموزش بهشیوة نقشة مفهومی با ارائة خطی و شیوة سنتی بر پیشرفت تحصیلی علوم تجربی و شاخصهای شناختی فراگیران اجرا شده است. یادداری، درک و کاربست مطالب آموختهشده، شاخصهای شناختی ...



