مرور دوره 13, شماره 2 بر اساس موضوع "رویکرد یادگیری"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
طراحی آموزشی مبتنی بر شبکة اجتماعی و تأثیر آن بر رویکرد یادگیری و ادراک دانشجویان از محیط یادگیری
(معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2019-02-20)هدف این پژوهش، طراحی آموزشی مبتنی بر شبکة اجتماعی و بررسی تأثیر آن بر رویکرد یادگیری و ادراک دانشجویان از محیط یادگیری است. در این پژوهش از روش آمیخته استفاده شده است. پژوهش شامل دو مرحلة اصلی است: در مرحلة اول، با مطالعة ...



