دوره 10, شماره 1
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
مفهوم توانمندسازی روانشناختی و رابطه آن با سرمایه روانشناختی معلمان
(معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2015-07-23)هدف پژوهش حاضر، بررسی مفهوم توانمندسازی روانشناختی و رابطه آن با سرمایه روانشناختی معلمان بود. روش آماری پژوهش توصیفی– همبستگی بود. جامعه آماری پژوهش، کلیه معلمان رسمی و تمام وقت مدارس ابتدایی شهر اصفهان بودند ...
-
تأثیر باورهای معرفتشناختی بر رفتار اشتراک دانش و مقایسه آن در بین دانشجویان تحصیلات تکمیلی
(معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2015-07-23)هدف اصلی این پژوهش، بررسی تأثیر باورهای معرفتشناختی بر رفتار اشتراک دانش و مقایسه آن در بین دانشجویان تحصیلات تکمیلی بود. برای دستیابی به این هدف، از روش توصیفی- همبستگی با استفاده از تحلیل رگرسیون سلسله مراتبی بهره گرفته ...
-
ساختار عاملی، روایی، پایایی و هنجاریابی سیاهه سنجش صلاحیت اخلاقی دبیران دوره توسطه اول شهر اصفهان
(معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2015-07-23)این پژوهش با هدف بررسی روایی و پایایی و هنجاریابی سیاهه سنجش صلاحیت اخلاقی دبیران دوره متوسطه اول شهر اصفهان اجرا شده است. جامعه آماری این پژوهش را کلیه دبیران دوره متوسطه اول در سال تحصیلی 93-1392 تشکیل دادهاند که تعداد ...
-
مقایسه ابعاد مهارتهای اجتماعی دانشآموزان ابتدایی مدارس غیردولتی بدون کیف و دولتی شهر اصفهان
(معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2015-07-23)هدف از این مطالعه، مقایسه ابعاد مهارتهای اجتماعی دانشآموزان مدارس غیرانتفاعی بدونکیف و مدارس دولتی است. جامعه آماری این پژوهش، شامل کلیه دانشآموزان پایه چهارم و پنجم دبستانهای بدونکیف و دولتی شهر اصفهان بودند که با ...
-
اثربخشی مداخلات چندبعدی شناختی- رفتاری مارتین بر انگیزش تحصیلی دانشآموزان دختر پایه سوم راهنمایی
(معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2015-07-23)هدف پژوهش حاضر، بررسی میزان تأثیر مداخلات چند بعدی شناختی - رفتاری، بر انگیزش تحصیلی دانشآموزان دختر دوره راهنمایی شهر اصفهان بود. جامعه آماری پژوهش، کلیه دانشآموزان دختر پایه سوم راهنمایی شهر اصفهان بودند. بدین منظور، ...
-
چکیده و صفحات اول(سال 10، شماره 1)
(معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2015-07-23)



