• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • تحقیقات بازاریابی نوین
    • دوره 7, شماره 2
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • تحقیقات بازاریابی نوین
    • دوره 7, شماره 2
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    تأثیر ابعاد روانشناختی استرات‍ژی بازی‌کاری بر وفاداری مشتریان؛ مطالعة موردی: مشتریان شعب منتخب بانک ملت شهر اصفهان

    (ندگان)پدیدآور
    امیری عقدایی, سید فتح الهتیموری, هادیترکان, زهرا
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    859.4کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    مقاله پژوهشی
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    بهترین امتیاز برای سازمان­ها در چارچوب مزیّت رقابتی، مشتریان وفادار هستند؛ بنابراین سازمان­ها همواره خواهان راهکارهایی هستند که با آن بتوانند مشتریان خود را حفظ و وفادار سازند. استراتژی بازی­کاری روشی است که بابهره­گیری از تکنیک­ها و عناصر بازی برای اهداف غیر بازی، باعث افزایش انگیزش مشتریان برای مشارکت داوطلبانه درفعالیت­های مطلوب سازمان و همچنین وفادار­سازی آنها می­شود. نقش ابعاد روانشناختی استراتژی بازی‌کاری برای رسیدن به این مهم جایگاه ویژه­ای دارد؛ بنابراین، هدف پژوهش حاضر تأثیر ابعاد روانشناختی استرات‍ژی بازی‌کاری بر وفاداری مشتریان بانک ملت شهر اصفهان است. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر ماهیّت، توصیفی- پیمایشی است؛ در این روش برای جمع­آوری اطلاعات دربارة پیشینة موضوع از روش کتابخانه­ای برای جمع­آوری داده­های لازم باهدف آزمون فرضیه­های پژوهش از پرسشنامة محقق­ساخته با روایی و پایایی پذیرفتنی و مناسب استفاده شده است. باتوجه­به هدف پژوهش، جامعة آماری این پژوهش را مشتریان شعبه­های منتخب بانک ملّت شهر اصفهان تشکیل می­دهند و در آن از روش نمونه­گیری خوشه­ای تصادفی استفاده شده است. برای آزمون فرضیه­ها نیز از روش معادلات ساختاری استفاده شده است. نتایج پژوهش نشان می­دهد که تمام ابعاد روانشناختی استرات‍ژی بازی‌کاری بر وفاداری مشتریان شعبه­های منتخب بانک ملّت تأثیر معنادار و مثبتی دارد.
    کلید واژگان
    استراتژی بازی‌کاری
    کارایی ادراک‌شده
    سهولت ادراک‌شده
    نگرش دربارة استفاده
    تأثیر اجتماعی
    تمایل به استفاده
    وفاداری مشتری

    شماره نشریه
    2
    تاریخ نشر
    2017-08-23
    1396-06-01
    ناشر
    دانشگاه اصفهان
    University of Isfahan
    سازمان پدید آورنده
    عضو هیئت علمی گروه مدیریت دانشکدة علوم اداری و اقتصاد دانشگاه اصفهان،اصفهان، ایران
    عضو هیئت علمی گروه مدیریت دانشکدة علوم اداری و اقتصاد دانشگاه اصفهان، اصفهان، ایران
    دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه اصفهان، اصفهان، ایران

    شاپا
    2228-7744
    URI
    https://dx.doi.org/10.22108/nmrj.2017.21802
    http://nmrj.ui.ac.ir/article_21802.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/158211

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب