ارائة مدل ارزیابی بازاریابی محلی در شعب بانک ملت
(ندگان)پدیدآور
کیماسی, مسعودصارمی, نرگسنوع مدرک
Textمقاله پژوهشی
زبان مدرک
فارسیچکیده
یکی از دلایل عملکرد ضعیف برخی از شعبههای بانکی، بازاریابی ضعیف آنهاست. از یکسو نیز ابزار مشخصی برای سنجش میزان توسعة فعالیتهای بازاریابی در شعب، بهویژه موضوعاتی که در اختیار خود شعب است، وجود ندارد؛ ازاینرو مفهومی با عنوان «بازاریابی محلی» تعریف شده تا بررسی شود که شعبهها تا چهمیزان در برابر محیط هوشمند هستند و اقدامات بازاریابی متناسب با حوزة اختیارات خود را با چه کیفیتی انجام میدهند. هدف این پژوهش شناسایی مؤلفههای بازاریابی محلی شعبهها و ارائه ابزاری برای سنجش کیفیت اقدامات بازاریابی در شعب بانک ملت است. در راستای این هدف، محقق با روش تحلیل عاملی، عوامل «هوشمندی محیطی و جذب مشتری»، «توسعة کانالهای ارتباطی با مشتری»، «ارائه خدمات سفارشی» و «فرایندهای مشتریمداری شعبه» را شناسایی کرده است.
کلید واژگان
بازاریابی محلیکیفیت خدمات
سفارشیسازی
شماره نشریه
2تاریخ نشر
2017-08-231396-06-01
ناشر
دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan
سازمان پدید آورنده
استادیار دانشکده مدیریت دانشگاه تهراندانشجوی دکتری بازاریابی بینالملل دانشگاه الزهراء




