نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorخداداد حسینی, سید حمیدfa_IR
dc.contributor.authorمشبکی اصفهانی, اصغرfa_IR
dc.contributor.authorملایی, فاطمهfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-08T23:35:34Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T23:35:34Z
dc.date.available1399-07-08T23:35:34Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T23:35:34Z
dc.date.issued2017-08-23en_US
dc.date.issued1396-06-01fa_IR
dc.date.submitted2016-11-16en_US
dc.date.submitted1395-08-26fa_IR
dc.identifier.citationخداداد حسینی, سید حمید, مشبکی اصفهانی, اصغر, ملایی, فاطمه. (1396). بررسی تأثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر وفاداری الکترونیکی با تبیین نقش رضایت الکترونیکی، ارزش ادراک‌شده و تبلیغات توصیه‌ای الکترونیکی؛ مطالعة موردی: خرده‌فروشی‌های الکترونیکی شهر تهران. تحقیقات بازاریابی نوین, 7(2), 1-16. doi: 10.22108/nmrj.2017.21795fa_IR
dc.identifier.issn2228-7744
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22108/nmrj.2017.21795
dc.identifier.urihttp://nmrj.ui.ac.ir/article_21795.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/158204
dc.description.abstractسازمان­ها با شناخت اهمیت حفظ مشتریان، در جست‌وجوی راهکارهایی برای حفظ آنان هستند. مشتریان زمانی به سازمان وفادار خواهند بود که سازمان انتظارات آنان را بشناسد و برای برآوردن نیازهای آنان عمل کند. مفهوم کیفیت خدمات، ضرورت توجه­به نیازها و خواسته‌های مشتریان را مدنظر دارد تا به وفادارسازی مشتریان بینجامد. هدف از پژوهش حاضر، بررسی رابطة بین کیفیت خدمات الکترونیک و وفاداری الکترونیک باتوجه­به نقش میانجی «رضایت الکترونیک»، «ارزش ادراک‌شده» و «تبلیغات توصیه‌ای الکترونیکی» است. جامعة آماری پژوهش حاضر  مشتریان فروشگاه‌های اینترنتی شهر تهران است. پژوهش از نوع توصیفی است  و برای گردآوری داده­های لازم از پرسشنامه و برای سنجش روایی پرسشنامه استفاده از میانگین واریانس استخراج­شده و برای تعیین پایایی از روش پایایی ترکیبی استفاده شده است. بعد از مرور کامل مبانی نظری و انتخاب اعضای نمونة آماری به­روش نمونه­گیری دردسترس ، برای جمع­آوری داده­های لازم از پرسشنامه استفاده شده است که بنابر نامعلوم­بودن جامعه تعداد 384پرسشنامه تهیه و توزیع شد و سپس اطلاعات جمع‌آوری‌شدند و بااستفاده از روش معادلات ساختاری و نرم­افزار pls سنجش شدند. نتایج نشان می‌دهد که کیفیت خدمات الکترونیکی به‌طورمستقیم و غیرمستقیم بر وفاداری مشتریان تأثیرگذار است و تأثیر غیرمستقیم آن(633/0) بیشتر از تأثیر مستقیم (269/0) است؛ افزون­براین، رضایت الکترونیکی مهمترین عامل در ایجاد وفاداری در بین مشتریان شناخته شده است.fa_IR
dc.format.extent500
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه اصفهانfa_IR
dc.publisherUniversity of Isfahanen_US
dc.relation.ispartofتحقیقات بازاریابی نوینfa_IR
dc.relation.ispartofNew Marketing Research Journalen_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22108/nmrj.2017.21795
dc.subjectکیفیت خدمات الکترونیکیfa_IR
dc.subjectرضایت الکترونیکیfa_IR
dc.subjectارزش ادراک‌شدهfa_IR
dc.subjectتبلیغات توصیه‌ای الکترونیکیfa_IR
dc.subjectوفاداری الکترونیکیfa_IR
dc.titleبررسی تأثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر وفاداری الکترونیکی با تبیین نقش رضایت الکترونیکی، ارزش ادراک‌شده و تبلیغات توصیه‌ای الکترونیکی؛ مطالعة موردی: خرده‌فروشی‌های الکترونیکی شهر تهرانfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentاستاد دانشکدة مدیریت و اقتصاد، دانشگاه تربیت مدرس، تهرانfa_IR
dc.contributor.departmentاستاد دانشکدة مدیریت و اقتصاد، دانشگاه تربیت مدرس، تهرانfa_IR
dc.contributor.departmentکارشناس ارشد مدیریت بازرگانی، دانشکدة مدیریت و اقتصاد، دانشگاه تربیت مدرس، تهرانfa_IR
dc.citation.volume7
dc.citation.issue2
dc.citation.spage1
dc.citation.epage16


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد