نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorلگزیان, محمدfa_IR
dc.contributor.authorکفاش پور, آذرfa_IR
dc.contributor.authorرجبی پور میبدی, علیرضاfa_IR
dc.contributor.authorمرتضوی, سعیدfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-08T23:35:05Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T23:35:05Z
dc.date.available1399-07-08T23:35:05Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T23:35:05Z
dc.date.issued2015-08-23en_US
dc.date.issued1394-06-01fa_IR
dc.date.submitted2016-06-14en_US
dc.date.submitted1395-03-25fa_IR
dc.identifier.citationلگزیان, محمد, کفاش پور, آذر, رجبی پور میبدی, علیرضا, مرتضوی, سعید. (1394). شناخت محتوای انواع قراردادهای روان‌شناختی در بستر بازاریابی رابطه ای و تعیین حاکمیت آن‌ها. تحقیقات بازاریابی نوین, 5(2), 87-108.fa_IR
dc.identifier.issn2228-7744
dc.identifier.urihttp://nmrj.ui.ac.ir/article_17777.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/158055
dc.description.abstractپژوهش حاضر به دنبال شناسایی ماهیت انواع قراردادهای روان‌شناختی در تعامل بین مشتریان و بانک‌های دولتی است. در این راستا با اتخاذ رویکرد پدیدارشناسی، داده‌ها از طریق مصاحبه‌های باز، انفرادی و عمیق با تعدادی از مشتریان یکی از بانک‌های دولتی استان یزد به روش نمونه‌گیری هدفمند جمع‌آوری شد. برای تجزیه‌وتحلیل داده‌ها از مدل کدگذاری "کلایزی" استفاده به عمل آمد. یافته‌ها دال بر وجود سه نوع قرارداد روان‌شناختی شامل تبادلی، رابطه‌ای و اشتراکی در تعهدات متقابل مشتریان و بانک بودند. از منظر مشتریان باسابقه بانک دولتی منتخب، حاکمیت قراردادهای روان‌شناختی بانک‌های دولتی در ایران، عمدتاً از نوع رابطه‌ای و پس‌ازآن تبادلی و اشتراکی است. همچنین با افزایش سابقه رابطه مشتری، حاکمیت قراردادهای روان‌شناختی رابطه‌ای افزایش و از نوع تبادلی کاهش می‌یابد.fa_IR
dc.format.extent584
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه اصفهانfa_IR
dc.publisherUniversity of Isfahanen_US
dc.relation.ispartofتحقیقات بازاریابی نوینfa_IR
dc.relation.ispartofNew Marketing Research Journalen_US
dc.subjectقرارداد روان‌شناختیfa_IR
dc.subjectتبادلیfa_IR
dc.subjectرابطه‌ایfa_IR
dc.subjectاشتراکیfa_IR
dc.subjectپدیدارشناسیfa_IR
dc.subjectبازاریابی رابطه‌ایfa_IR
dc.titleشناخت محتوای انواع قراردادهای روان‌شناختی در بستر بازاریابی رابطه ای و تعیین حاکمیت آن‌هاfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.contributor.departmentدانشگاه فردوسی مشهدfa_IR
dc.contributor.departmentدانشگاه فردوسی مشهدfa_IR
dc.contributor.departmentدانشگاه فردوسی مشهدfa_IR
dc.contributor.departmentدانشگاه فردوسی مشهدfa_IR
dc.citation.volume5
dc.citation.issue2
dc.citation.spage87
dc.citation.epage108


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد