• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • تحقیقات بازاریابی نوین
    • دوره 4, ویژه نامه
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • تحقیقات بازاریابی نوین
    • دوره 4, ویژه نامه
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Elements affect online repurchase intentions of Malaysia’s online shoppers

    (ندگان)پدیدآور
    Khan, Saif-Ur-RehmanMd Nor, KhalilAsgharizadeh, EzzatollahHozhabri, Ali AkbarKarami, MeisamHajizadeh Gashti, Mohammad Ali
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    215.9کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    Today, the internet is the significant tool of online shopping in all around the world. Online transaction systems make shopper possible to make payment for services or products utilizing the internet. The current paper purpose is to focus on the elements that can affect online repurchase intentions. In the current paper we utilized survey questionnaire to gather 102 in Malaysia from those that at least done one online shopping. In addition, data collection is using regression model to determine the significance relationship between the trust and privacy and online repurchase intentions. Moreover, the current research provides functional information for managing online businesses.
    کلید واژگان
    Malaysia
    Online Shopping
    repurchases intentions

    تاریخ نشر
    2014-03-21
    1393-01-01
    ناشر
    دانشگاه اصفهان
    University of Isfahan

    شاپا
    2228-7744
    URI
    http://nmrj.ui.ac.ir/article_17739.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/158036

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب