• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • تحقیقات بازاریابی نوین
    • دوره 4, ویژه نامه
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • تحقیقات بازاریابی نوین
    • دوره 4, ویژه نامه
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Trust in E-Cheque in Electronic Payments

    (ندگان)پدیدآور
    Shahbahrami, AsadollahNobakht, Mohammad-BagherYahid, Behzad
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    506.4کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    Today, e-commerce has considerable portion in commercial businesses, and it has been developing. One of the most important steps in e-commerce is e-payment that has been done through different tools such as e-banking, and e-cheques. In this type of electronic transactions, there are always different worries both for payers and payees due to untruthfulness. For example, amount modifying, date modifying, not receiving, and other similar issues are some samples of untruthfulness in payments through the e-cheque. In this article, solutions for trusting in cashing the e-cheque on due date are studied and evaluated.
    کلید واژگان
    E-Cheque
    Cheque
    E-commerce
    commerce
    E-Payment
    Trust
    Payment

    تاریخ نشر
    2014-03-21
    1393-01-01
    ناشر
    دانشگاه اصفهان
    University of Isfahan

    شاپا
    2228-7744
    URI
    http://nmrj.ui.ac.ir/article_17730.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/158027

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب