نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorنجات بخش اصفهانی, علیfa_IR
dc.contributor.authorملک پور, مریمfa_IR
dc.contributor.authorسلیمانی, مریمfa_IR
dc.contributor.authorشاه نظری, علیfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-08T23:34:46Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T23:34:46Z
dc.date.available1399-07-08T23:34:46Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T23:34:46Z
dc.date.issued2013-12-22en_US
dc.date.issued1392-10-01fa_IR
dc.date.submitted2016-06-14en_US
dc.date.submitted1395-03-25fa_IR
dc.identifier.citationنجات بخش اصفهانی, علی, ملک پور, مریم, سلیمانی, مریم, شاه نظری, علی. (1392). مدل ارتقای جایگاه برند حلال. تحقیقات بازاریابی نوین, 3(3), 151-166.fa_IR
dc.identifier.issn2228-7744
dc.identifier.urihttp://nmrj.ui.ac.ir/article_17668.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/157957
dc.description.abstractچکیده: جهانی شدن اقتصاد باعث شده است که نیاز به آشنایی با دیدگاه اسلامی نسبت به تجارت به منظور درک عوامل شکل دهنده رفتارهای مشتریان مسلمان برای تجارت های جهان به یک ضرورت اجتناب ناپذیر تبدیل شود. هدف از تحقیق حاضر طراحی مدلی برای ارتقای جایگاه برند حلال در بازارهای جهانی می باشد. متغیرهای مهم تأثیر گذار بر برند حلال با استفاده از روش زمینه ای از ادبیات موضوع استخراج شده و مبنای روش دلفی قرار گرفت. در ادامه، پرسشنامه دلفی در اختیار 33 نفر از متخصصین حوزه برند حلال در کشور قرار گرفت. سپس مهمترین عوامل مؤثر برارتقای جایگاه برند حلال با استفاده از تحلیل عاملی و مدل معادلات ساختاری مورد بررسی قرار گرفت. نتایج تحلیل عاملی منجر به تقسیم بندی متغیرهای رفتاری و محتوایی در دو دسته تقاضامحور و عرضه محور گردید. مدل معادلات ساختاری، برازش مدل را تأیید نموده و مهمترین عوامل مؤثر بر جایگاه برند حلال را عوامل رفتاری تقاضا محور و عرضه محور و همچنین عوامل محتوایی عرضه محور معرفی نمود.fa_IR
dc.format.extent738
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه اصفهانfa_IR
dc.publisherUniversity of Isfahanen_US
dc.relation.ispartofتحقیقات بازاریابی نوینfa_IR
dc.relation.ispartofNew Marketing Research Journalen_US
dc.subjectبرند حلالfa_IR
dc.subjectروش دلفیfa_IR
dc.subjectبازار جهانیfa_IR
dc.titleمدل ارتقای جایگاه برند حلالfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.contributor.departmentدانشگاه پیام نورfa_IR
dc.contributor.departmentپژوهشگاه شاخص پژوهfa_IR
dc.contributor.departmentدانشگاه پیام نورfa_IR
dc.contributor.departmentدانشگاه پیام نورfa_IR
dc.citation.volume3
dc.citation.issue3
dc.citation.spage151
dc.citation.epage166


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد