نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorرحیمی, فرج الهfa_IR
dc.contributor.authorاسدی, زهراfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-08T23:34:40Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T23:34:40Z
dc.date.available1399-07-08T23:34:40Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T23:34:40Z
dc.date.issued2013-02-19en_US
dc.date.issued1391-12-01fa_IR
dc.date.submitted2016-06-14en_US
dc.date.submitted1395-03-25fa_IR
dc.identifier.citationرحیمی, فرج اله, اسدی, زهرا. (1391). بررسی رابطه بین ویژگی‌های شخصیتی و روابط دوستانه ارائه‌دهندگان خدمات پرتماس با مشتریان. تحقیقات بازاریابی نوین, 2(4), 166-181.fa_IR
dc.identifier.issn2228-7744
dc.identifier.urihttp://nmrj.ui.ac.ir/article_17635.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/157924
dc.description.abstractارائه خدمات با جذب و حفظ مشتریان، یکی از ابزارهای اساسی سازمان‌های خدماتی برای بقا در محیط رقابتی امروزی است. خدمات پرتماس نیز از این قائده مستثنی نیستند. یکی از بسترهایی که برای رضایت و حفظ مشتریان در این گونه خدمات می‌توان از آن استفاده شایانی کرد. روابط دوستانه بین ارائه دهندگان خدمات و مشتریان است. در مقاله حاضر، رابطه بین ویژگی‌های شخصیتی مشتریان و روابط دوستانه مورد بررسی قرار گرفته است. نمونه شامل 345 نفر مشتریان خدمات مشاوره و پزشکی شهر اصفهان است که از این مقدار 191 زن و 154نفر مرد بوده‌اند. اثر متغیرهای برون‌گرایی، معاشرت‌پذیری، ثبات احساس و اشتیاق به تجارب جدید و همچنین تاثیر روابط دوستانه بر رضایت و مراجعه دوباره مشتری مورد بررسی قرار گرفتند. تجزیه داده‌ها با استفاده از نرم‌افزار لیزرل 8.5 انجام شد. نتایج حاکی از آن است که متغیرهای برونگرایی و معاشرت‌پذیری بر روابط دوستانه، روابط دوستانه بر رضایتمندی و مراجعه دوباره مشتری، رضایتمندی بر مراجعه دوباره تاثیر مثبت و معناداری داشته‌اند، اما تاثیر معناداری ثبات احساس و اشتیاق به تجارب جدید بر روابط دوستانه رد شدند.fa_IR
dc.format.extent588
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه اصفهانfa_IR
dc.publisherUniversity of Isfahanen_US
dc.relation.ispartofتحقیقات بازاریابی نوینfa_IR
dc.relation.ispartofNew Marketing Research Journalen_US
dc.subjectخدمات پرتماسfa_IR
dc.subjectروابط دوستانهfa_IR
dc.subjectویژگی‌های شخصیتیfa_IR
dc.titleبررسی رابطه بین ویژگی‌های شخصیتی و روابط دوستانه ارائه‌دهندگان خدمات پرتماس با مشتریانfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار دانشگاه شهید چمران اهوازfa_IR
dc.contributor.departmentکارشناس ارشد دانشگاه شهید چمران اهوازfa_IR
dc.citation.volume2
dc.citation.issue4
dc.citation.spage166
dc.citation.epage181


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد