مرور دوره 10, شماره 2 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
-
طراحی مدل اثرگذاری دانش مشتری بر عملکرد شرکت با استفاده از نظریة دادهبنیاد
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2020-08-22)هدف این مقاله، طراحی مدل اثرگذاری دانش مشتری بر عملکرد شرکت و قیاس با وجوه عملکردی براساس چارچوب کارت ارزیابی متوازن، در شرکتهای صنعت امنیت فناوری اطلاعات است. بدین منظور براساس روش نظریة دادهبنیاد با خبرگان صنعت امنیت ...
-
ارائۀ الگوی وفاداری مشتریان برای فروشگاههای زنجیرهای
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2020-08-22)با افزایش فشارهای رقابتی در محیط فروشگاههای زنجیرهای، وفاداری مشتری معیاری از عملکرد او در نظر گرفته میشود و موضوع بااهمیت این است که چرا مشتریان به فروشگاه زنجیرهای خاص وفادار میشوند. با درنظرگرفتن اهمیت وفاداری ...
-
تبیین رابطة ارزش ادراکشدة مصرفکنندگان برندهای لوکس خودرو و رفتار خرید آنان در شهر تهران
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2020-08-22)ارزش ادارکشدة مشتری، مفهومی کلیدی در بازاریابی استراتژیک است؛ زیرا تا زمانیکه خواستة ذهنی مشتری برمبنای ادراک وی از محصول برآورده نشود، اهداف بلندمدت سازمان محقق نخواهد شد. ازاینرو، هدف از پژوهش حاضر، بررسی رابطة ارزش ...
-
الگوی مفهومی دوسطحی-سهلایهای با تأکید بر معیارهای ذهنی و جوهرة عشق برند
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2020-08-22)اهمیت نقش میانجی عشق برند در توسعة وفاداری، تبلیغات توصیهای با مشتریان، این مفهوم نوظهور در بازاریابی را نیازمند شناسایی و مفهومپردازی ساخته است. هدف این پژوهش شناسایی ماهیت عشق برند با استفاده از رویکرد بررسی نظاممند ...
-
ادراک مشتریان از منافع رابطه در مراحل مختلف چرخۀ عمر رابطه
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2020-08-22)پژوهش حاضر بهدنبالِ پاسخگویی به این پرسش است که آیا مشتریان در مراحل مختلف چرخۀ عمر رابطۀ خود با شرکت، ادراک یکسانی از مزایای رابطهای ارائهشدة شرکتها دارند. مشتریان بانک کشاورزی در شهر تبریز برای جامعۀ آماری این پژوهش ...



