دوره 7, شماره 1
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
بررسی عوامل مؤثر بر نگرش و تبلیغات شفاهی مثبت در بین کاربران تلگرام
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2017-05-22)تلگرام، سرویس پیامرسان متنی و صوتی است که به یک رسانة اجتماعی مهم در ایران تبدیل شده است. کاربران تلگرام میتوانند پیامها، تصاویر، فیلمها و اسناد خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. اگرچه این رسانة اجتماعی در آغاز برای ...
-
بررسی نقش شخصیت برند در تحریک تصمیم خرید تلفن همراه؛ ملاحظة مداخلة اعتماد به برند و محتوای تبلیغات
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2017-05-22)شخصیت برند و اعتماد به برند دو مفهوم اساسی در حوزة ارتباط مصرفکننده با برند هستند. هرچند تحقیق روی ابعاد مختلف برند بهطور مشخصی در حوزههای مختلف بازاریابی در دهة گذشته افزایشیافته است، اما تأثیر همزمان شخصیت برند و ...
-
تحلیل ترجیحات مصرفکنندگان در خرید کالای داخلی یا خارجی، با مدلسازی عامل بنیان (ABM)
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2017-05-22)هدف این پژوهش، تحلیل ترجیحات افراد در خرید کالای داخلی یا خارجی در نظامهای پیچیدة اجتماعی است. بدینمنظور، از روش شبیهسازی عاملبنیان استفاده شدهاست. در این روش، مصرفکنندگان در جایگاه عامل تعریف شدهاند؛ سپس رفتار ...
-
بررسی تأثیرپذیری رفتار شهروندی از مدیریت برند داخلی و بازاریابی داخلی
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2017-05-22)رفتار شهروندی سازمانی، مفهوم نوینی است که ارزیابی این رفتارها در سازمان امر بسیار مهم و حیاتی تلقی میشود؛ از جمله عواملی که میتوانند بر رفتار شهروندی تأثیرگذار باشند، مدیریت برند داخلی و بازاریابی داخلی است. بنابراین، ...
-
تأثیر شایستگی تجاریسازی فناوری بر مزیّت رقابتی: نقش تعدیلگر متغیر بازارگرایی
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2017-05-22)در فضای رقابتی موجود در میان شرکتهای نرمافزاری، موفقیّت این شرکتها در دستیابی به مزیّت رقابتی، بدون سرمایهگذاری در بخش ایدهها و فناوریهای جدید، دور از ذهن به نظر میرسد. تجاریسازی فناوری که همان فرایند کسب ایدة جدید، ...
-
نقش تعدیلگری گرایشهای مذهبی در مدل وفاداری مشتری
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2017-05-22)متغیرهای گوناگونی مانند کیفیت، اعتماد، اعتبار و ریسک درکشده بر وفاداری مشتریان مؤثر است. به نظر میرسد که گرایشهای مذهبی مشتریان در تأثیرگذاری این متغیرها بر وفاداری آنان مؤثر باشد. هدف از این تحقیق، بررسی نقش گرایشهای ...



