مرور دوره 9, شماره 3 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 10 از 10
-
اثر ارزش تعامل اجتماعی، ظاهری و اعتباری برندهای گردشگری در فضای مجازی و تاثیر ان بر انتخاب مقصد گردشگران اروپایی(مورد مطالعه: دفاتر خدمات مسافرتی شهر تهران)
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2019-11-22)در این پژوهش، قابلیتهای شبکههای اجتماعی بر قصد سفر گردشگران بهواسطة متغیرهای فرایند تجربة گردشگر از شبکة اجتماعی، تعامل با گردشگران، ایجاد خرسندی برای گردشگران و ارزش سود خدمت گردشگری گردشگران اروپایی شهر تهران بررسی ...
-
بررسی تصویر ذهنی مصرفکنندگان برند حلال با بهرهگیری از تکنیک تحلیل شبکههای عصبی
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2019-11-22)رشد سریع بازار حلال و فرصتهای ناشناختة بسیاری که به همراه دارد، توجه فعالان اقتصادی و بازاریابان جهانی را به خود جلب کرده است. شناخت تصویر ذهنی مصرفکنندگان از برند حلال، به درک رفتار آنها کمک کرده و فعالیت در بازار حلال ...
-
تأثیر ارزشهای تجربی بر نگرش همآفرینی مشتری و رفتارهای همآفرینی ارزش مشتری در صنعت گردشگری؛ مطالعة گردشگران شهر اصفهان
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2019-11-22)با درنظرگرفتن شرایط عصر جدید، مبحث تعاملات دو سویه و همآفرینی برای افزایش کیفیت خدمات و حفظ و ایجاد ارزش برای مشتریان اهمیتی روزافزون یافته است. هدف این مطالعه، بررسی تأثیر ارزشهای تجربی بر نگرش همآفرینی و رفتارهای ...
-
تأثیر فعالیتهای ترفیعی بر نیّات رفتاری مصرفکنندگان نسبت به سبک زندگی سلامتمحور؛ مطالعة آزمایشی
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2019-11-22)کلیشههای ذهنی و باورهای شناختی مصرفکنندگان از محصولات سلامتمحور از عوامل مهم تأثیرگذار بر فرایند تصمیمگیری و نیّات آنها نسبت به شاخصهای زندگی سالم هستند. پژوهش حاضر به بررسی الگوهای شناختی مصرفکنندگان دربارة داروها ...
-
سال نهم، شماره سوم، شماره پیاپی (34)، پاییز 1398
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2019-11-22)
-
شناسایی و اولویتبندی ابعاد مؤثر بر تجربة مشتری در محیطهای خردهفروشی؛ مطالعة موردی: فروشگاههای زنجیرهای افق کوروش
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2019-11-22)خلق تجربة عالی برای مشتری یکی از اهداف اصلی محیطهای خردهفروشی امروزی است و انجام چنین کاری امکان خلق یک مزیت رقابتی پایدار را برای فروشگاهها فراهم میکند؛ بنابراین مدیریت تجربة مشتری در تعامل با فروشگاه نقش بسزایی در ...
-
شناسایی و تبیین پیشرانهای مؤثر در برندسازی تجاری محصولات صنعتی استان لرستان
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2019-11-22)هدف این پژوهش، شناسایی و تبیین پیشرانهای مؤثر در برندسازی تجاری است. این پژوهش ازلحاظ هدف، کاربردی و ازنظر نوع روش، تحقیق توصیفیپیمایشی است. این پژوهش ازنظر فلسفه، یک پژوهش قیاسیاستقرایی و براساس رویکرد، کمّی و کیفی ...
-
عوامل تعیینکننده و پیامدهای کلیدی تواناییهای بازاریابی اینترنتی در صنعت بانکداری
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2019-11-22)بازاریابی اینترنتی، یکی از مفاهیم نوظهوری است که نقش ویژهای در دستیابی به اهداف ویژة بازاریابی دارد. در این پژوهش تلاش شده است عوامل تعیینکننده و پیامدهای کلیدی تواناییهای بازاریابی اینترنتی شناسایی شود. جامعة آماری ...
-
نقش محرّک قیمت و حضور مدل در تصمیم خرید مشتریان پوشاک بانوان در خردهفروشیهایی برخط
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2019-11-22)علم عصبشناسی، یکی از روشهای مهم در تحلیل و درک فرایند تصمیم مشتریان است. در این پژوهش، تصمیم خرید شامل دو بخش توجه و قصد خرید بر اساس شاخصهای قیمت و حضور مدل با استفاده از روش پیمایش و ابزار پرسشنامه و روش شبهآزمایشی ...
-
هوش رقابتی مبتنیبر محتوای شبکههای اجتماعی و عوامل مؤثر بر فرایند آن
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2019-11-22)باتوجهبه گسترش استفاده از شبکههای اجتماعی و غنیتر شدن محتوای موجود در این شبکهها، استفاده از مدلهای مختلف هوش رقابتی مبتنیبر محتوای تولیدشدة کاربران، به یکی از علاقهمندیهای بسیاری از سازمانها و ارگانها تبدیل شده ...



