مرور دوره 9, شماره 2 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 8 از 8
-
کاوش الگوهای پویایی مشتریان در صنعت بانکداری
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2019-08-23)برای چندین دهه، سازمانها بیش از مشتریان بر نشان تجاری و محصولاتشان تمرکز میکردند؛ اما اکنون بنگاههای اقتصادی بر ایجاد و حفظ ارتباط مؤثر با مشتریان متمرکز شدهاند. در چنین شرایطی شناخت مشتریان و نیازهای آنان به امری حیاتی ...
-
ارائه و اعتباریابی مدل بازاریابی استراتژیک در شرکتهای بزرگ صنعت فولاد
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2019-08-23)بازاریابی نقش مهمی در تعیین اهداف راهبردی و همچنین نتایج عملکرد شرکت دارد. صنعت فولاد دومین صنعت صادرات غیر نفتی کشور است. در این پژوهش سعی شده است با بهرهگیری از روش تحقیق کیفی، عوامل مؤثر بر بازاریابی در شرکتهای بزرگ ...
-
بررسی گرایش مثبت به محصولات داخلی و عوامل مؤثر بر آن در طبقات محصولی؛ دو مورد خودرو و برنج
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2019-08-23)تمایل مشتریان به محصولات داخلی، موضوع اصلی در مطالعات بازاریابی بینالملل است که در سال «حمایت از کالای ایرانی» توجه و مطالعة بیشتری را میطلبد. در این زمینه، پژوهش حاضر میکوشد تفاوتِ گرایش مثبت به محصولات داخلی در طبقات ...
-
مطالعة تجربی تأثیر استراتژیهای پاسخگویی و سطح شهرت شرکت بر قصد خرید و تبلیغات توصیهای منفی مصرفکنندگان در زمان شکست محصول
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2019-08-23)هنگام به وجود آمدن بحران، ماهیت انسان بهگونهای است که میخواهد بداند چه اتفاقی افتاده است و دلیل آن چیست. بهدلیل تفاوت در نوع نگاه شرکت و مصرفکنندگان به رویداد، باید از دیدگاه مصرفکنندگان به بحران نگریست. شرایط بحرانی، ...
-
تأثیر ارتباطات دهانبهدهان الکترونیک بر پاسخهای رفتاری مصرفکنندگان؛ مطالعه با تمرکز بر شبکة اجتماعی اینستاگرام
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2019-08-23)هدف این پژوهش، بررسی پیشایندهای ارتباط دهانبهدهان الکترونیک و تأثیراتی است که بر پاسخهای رفتاری آنی و پنهان مصرفکنندگان دارد. پژوهش حاضر ازنظر هدف، در زمرة پژوهشهای کاربردی و ازدیدگاه جمعآوری دادهها، توصیفی- پیمایشی ...
-
شناسایی و الگوپردازی انگیزههای مصرفکنندگان برای مشارکت در خلق مشترک ارزش در صنعت نوشیدنی؛ شرکت زمزم ایران
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2019-08-23)نظریههای متفاوتی انگیزة افراد از مشارکت در خلق مشترک ارزش را بررسی کردهاند و در تمام این پژوهشها دربارة اهمیت و سودمندی خلق مشترک ارزش بهوسیلة مشتریان توافق نظر وجود دارد. باوجود توافق دربارة اهمیت و سودمندی خلق مشترک ...
-
بررسی تأثیر گردنآویز بستهبندی محصول بر جلب توجه مشتری با استفاده از ردیابی حرکات چشم
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2019-08-23)هدف این پژوهش، بررسی تأثیر گردنآویز در محصولات لبنی بر میزان جلب توجه مشتری بوده است. برای سنجش توجه مشتری، تعداد دفعات تثبیت نگاه به تصویرِ هریک از محصولات محاسبه شد. محصولات آزمونشده در این پژوهش عبارت بودند از برند ...



