مرور دوره 5, شماره 3 بر اساس موضوع "رضایتمندی مشتری"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
بررسی عوامل مؤثّر بر رضایت مشتریان، با رویکرد مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از روش دلفی فازی و مدل پویایی سیستم( مطالعهی موردی: مجتمع فولاد مبارکه اصفهان)
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2015-11-22)این پژوهش به بررسی عوامل مؤثّر بر رضایت مشتریان فولاد مبارکه اصفهان پرداخته است. با توجّه به گسترهی وسیع عواملی که موجبات رضایت مشتریان را فراهم میآورند، در این پژوهش صرفاَ عواملی که رویکرد مدیریت ارتباط با مشتری دارند ...



