مرور دوره 5, شماره 3 بر اساس موضوع "خرید آنی"

  • تأثیر باورهای مصرف‌کنندگان بر رفتار خرید آنی آن‌ها در محیط آنلاین 

    امیری, نازنین؛ نوع پسند اصیل, سید محمد؛ اکبری, محسن (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2015-11-22)
    هدف این تحقیق بررسی تأثیر باورهای خرید آنلاین بر رفتار خرید ناشی از انگیزه ناگهانی (آنی) مصرف‌کنندگان در خرید آنلاین هست. نمونه آماری این تحقیق از مشتریان فروشگاه‌ها که به‌صورت آنلاین در شهر تهران نسبت به خرید اقدام می‌کنند، ...