مرور دوره 2, شماره 3 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 4 از 4
-
بررسی تاثیر آمیزه بازاریابی بر روی ارزش ویژه ی برند
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2012-11-21)با افزایش رقابت و مطرح شدن پدیدههایی مانند بازارهای جهانی صنایع داخلی هر کشور به منظور باقی ماندن در این عرصه باید مزیتهای رقابتی خود را افزایش دهند. یکی از ابزارهای راهبردی که موجب تعهد و تکرار مصرف، افزایش ارزش اقتصادی ...
-
بررسی تأثیر بازارمداری و نوآوری بر عملکرد شرکتهای غذایی بورس
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2012-11-21)امروزه شرکتها از گرایشهای مختلفی برای افزایش عملکرد خود در بازار استفاده میکنند. از میان این گرایشها، بازارمداری و نوآوری از اهمیت ویژهای برخوردار هستند. هدف از انجام این تحقیق نیز بررسی نقش بازارمداری و نوآوری در ...
-
بررسی عوامل مؤثر بر نگرش و قصد مصرفکنندگان به خرید محصولات جعلی برندهای لوکس در صنعت پوشاک (مورد: شهر ساری)
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2012-11-21)یکی از روندهای جهانی که به صورت هشداردهندهای در حال رشد بوده؛ تولید، توزیع و مصرف کالاهای جعلی برندهای معتبر و لوکس است. صنعت پوشاک از صنایعی است که به طور شدیدی با این بحران روبهروست. بر این اساس، تحقیق حاضر با هدف بررسی ...
-
تدوین استراتژی و اولویتبندی استراتژیهای شرکت بهنوش ایران با مقایسه رویکردهای فازی و QSPM
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2012-11-21)با توجه به رشد روز افزون سازمانها در رقابت برای تحصیل سهم بازار ضرورت وجود برنامهریزی استراتژیک را در سازمانها دو چندان میکند که توجه بسیاری از محققین را جلب نموده است. در این تحقیق ابتدا با مراجعه به تحقیقات و مطالعات ...



