دوره 1, شماره 2
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
شناسایی و رتبه بندی شاخصهای ارزیابی عملکرد در ورود به بازارهای خارجی (مطالعه موردی: ایران خودرو)
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2011-08-23)با رقابتی و پیچیده تر شدن تجارت در سطح بین الملل، لزوم توجه مدیران به استراتژی های ورود به بازارهای جهانی به عنوان یک مزیت رقابتی برای شرکتها مطرح شده است؛ ضمن آنکه اندازهگیری عملکرد، نقشی کلیدی در موفقیت سازمانها ...
-
ارائه روشی نوین برای امنیت ارسال پول الکترونیکی بر اساس امضای کور و الگوریتمهای رمزنگاری نامتقارن
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2011-08-23)در پول الکترونیک امضاکننده باید مقداری را امضا کند، بدون اینکه محتویات آن را مستقیما ببیند. روشهای مرسوم مبتنی بر RSA با مشکلی اساسی به نام حمله متن انتخابی مواجهاند. هدف اصلی این پژوهش، ارائه راهکاری برای مقابله با این ...
-
تحلیل تأثیر ادراک مشتریان از آمیخته بازاریابی بر ارزش نام و نشان تجاری (مورد مطالعه: محصولات مواد غذایی رضوی)
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2011-08-23)از آنجایی که ارتقای جایگاه مناسب و رقابتی از طریق وفاداری مصرفکننده از اهمیت بسزایی برخوردار است، در این مقاله، ارزش نام و نشان تجاری به عنوان عاملی مؤثر در رسیدن به چنین جایگاهی مطالعه شده است. تجزیه و تحلیل دادهها با ...
-
ارزیابی اثربخشی تبلیغات بانک پارسیان و شناسایی مهمرین عامل در افزایش اثربخشی آن در سطح شهر تهران
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2011-08-23)امروزه از یک سو سازمانها، برای شناساندن و معرفی کالاها و خدمات خود و اعلام وجه تمایز آن با کالاهای مشابه، با به کارگیری رسانههای مختلف تبلیغاتی، می کوشند پیامهای تاثیرگذاری را به منظور ترغیب مخاطبان به خرید ارسال کنند ...
-
طراحی و تبیین مدل وفاداری پایدار مشتریان تجارت الکترونیکی: مطالعهای در وب سایتهای خرده فروشی
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2011-08-23)هرچند از توجه ویژه به مفهوم وفاداری مشتریان در مباحث بازاریابی چندین دهه میگذرد، با این حال، طراحی، تبیین و اعتبارسنجی تجربی مدل وفاداری پایدار در بافت تجارت الکترونیکی، به ویژه خرده فروشیهای الکترونیکی کمتر مورد توجه ...
-
طبقهبندی نیازهای مشتریان و تجزیه و تحلیل رفتار آنها با استفاده از الگوی تلفیقی کانو و قوانین انجمنی
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2011-08-23)هدف از این مقاله، ارائه الگوی تلفیقی از مدل کانو و قوانین انجمنی به منظور طبقه بندی نیازهای مشتریان و تجزیه و تحلیل رفتار آنها است. جامعه آماری این تحقیق شامل مشتریان بانک سامان قم بوده ، پس از نمونهگیری تصادفی ساده، تعداد ...



