دوره 8, شماره 2
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
تنفر از برند؛ بررسی و تحلیل عوامل و پیامدهای تنفر از برند
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2018-06-22)مصرفکنندگان روابط احساسی متفاوتی با برندها دارند. ممکن است در حالیکه عدهای عاشق برندیاند، عدهای به آن بیتوجه باشند و عدهای حس تنفر به آن داشته باشند. تنفر از برند، یک مؤلفة قوی منفی عاطفی در نگاه به یک برند تعریف ...
-
طراحی و تبیین مدل بازاریابی داخلی مناطق آزاد ایران
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2018-06-22)هدف این پژوهش، طراحی و تبیین مدل بازاریابی داخلی مناطق آزاد تجاری ایران است. این مطالعه با درک نقش و اهمیت بازاریابی داخلی و با توجه به ضعف مطالعات پیشین دربارة مدل مناسب و جامع بازاریابی داخلی اجرا شده است. بدین منظور از ...
-
مدلیابی تأثیر بازاریابی کارآفرینانه بر ارزش ویژة برند مشتریمحور در صنایع غذایی لبنی؛ مطالعه با تمرکز بر برند کاله
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2018-06-22)این پژوهش با هدف بررسی تأثیر ابعاد بازاریابی کارآفرینانه بر ارزش ویژة برند در صنایع غذایی لبنی انجام شده است. نوآوری پژوهش حاضر این است که سنجهها و ابعاد سازۀ بازاریابی کارآفرینانه، از دید مشتریان و با ...
-
تحلیل رفتار مشتری با استفاده از کاوش کاربری وب
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2018-06-22)در راهبردهای اخیر بازاریابی، مشتریان از منابع مهم سازمان قلمداد میشوند. بر اساس این، کسبدانش دربارة مشتریان و درک نیازهای آنها برای حفظ مشتریان در تجارت الکترونیک بسیار ضروری است. پیشبینی رفتار خرید مشتریانِ برخط دشوار ...
-
تأثیر راهبردگرایی بر عملکرد کسب و کار با میانجیگری قابلیتهای بازاریابی؛ مطالعة موردی: شعبههای بانک مهر اقتصاد استان اصفهان
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2018-06-22)فعالیتهای بازاریابی و تدوین راهبردها از گرایشهای راهبردی تأثیر میپذیرند. راهبردگرایی به طور خودکار باعث عملکرد بهتر نمیشوند؛ بلکه نیازمند برخی توانمندیها و منابع است که در راستای آن عمل کند. قابلیتهای بازاریابی، ...
-
مطالعة کیفی تجارب مشتریان در صنایع خردهفروشی
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2018-06-22)تجربة مشتری را تجربة مستقیم یا غیرمستقیم او از فرایند خدمات، سازمان و امکانات تعریف میکنند و اینکه چگونه مشتری با خدمات شرکت و دیگر مشتریان تعامل برقرار میکند. تاکنون دربارة مفهوم تجربة مشتریان پژوهشهای زیادی انجام نشده ...
-
فهم شناختی از عناصر رضایت مشتری در بازیهای موبایلی؛ با استفاده از تکنیک مصاحبة نردبانی در روششناسی شبکة خزانه
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2018-06-22)رضایت مشتری در هر صنعتی جزء عوامل مهم و اساسی در موفقیت و پایداری آن صنعت به شمار میرود؛ به گونهای که بدون جلب رضایت مشتری نمیتوان به سودآوری و استمرار آن امید داشت. صنعت بازیهای موبایلی جزء صنایع نوپا و در حال رشد در ...



