مرور تحقیقات بازاریابی نوین بر اساس موضوع ": قابلیتهای بازاریابی تجارت الکترونیکی"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
تأثیر قابلیتهای بازاریابی تجارت الکترونیکی و تجربۀ صادراتی بر عملکرد صادراتی: نقش میانجی کارایی توزیع (مورد مطالعه: کلیۀ شرکتهای فعال در صنایع داخل کشور)
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2021-06-22)نقش قابلیتهای بازاریابی در تجارت الکترونیک و توانایی آن در بهبود عملکرد سازمانهای صنعتی مورد توجه جدی محققان کسب و کار قرار گرفته است. در همین راستا هدف از این پژوهش بررسی تأثیر قابلیتهای بازاریابی تجارت الکترونیکی و ...



