مرور تحقیقات بازاریابی نوین بر اساس موضوع ""لوگوی برند""

  • شناسایی شاخص‌های زبان‌شناسی در فعالیت‌های برندینگ مرتبط با نام و لوگوی برند 

    قاسمی نژاد, مینا؛ نایب زاده, شهناز؛ حاتمی نسب, سید حسن (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2021-03-21)
    هدف: هدف از این پژوهش دسته‌بندی شاخص‌های عام زبان-شناسی مبتنی بر کارکردهای زبان در فعالیت‌های برندینگ می-باشد. در این زمینه پژوهشگر بر کارکردهای زبان در فعالیت-های برندینگ مرتبط با نام، تلفظ و لوگوی برند متمرکز بوده و تلاش ...