مرور تحقیقات بازاریابی نوین بر اساس موضوع ""تجربه مشتری""

  • مدل چندسطحی مدیریت تجربۀ مشتری در خدمات بانکداری الکترونیکی 

    ناصحی فر, وحید؛ دهدشتی شاهرخ, زهره؛ محمدیان, محمود؛ اله وردی, مصطفی (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2021-06-22)
    در عصر دیجیتال، مدیریت تجربه مشتری به یک استراتژی حائز اهمیت در خدمات بانکداری الکترونیکی تبدیل شده است و تجربه مشتری به وضوح با هدف دستیابی به وفاداری مشتری و رشد درازمدت، مورد تمرکز واقع گردیده است. ازین‌رو هدف اصلی از ...