مرور تحقیقات بازاریابی نوین بر اساس موضوع ""؛ بخشش مصرف کننده"؛ رفتار بخشایشی"؛ عدالت"؛ مدت ارتباط با فروشنده"؛"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
تبیین تأثیر عدالت و همدلی بر رفتار بخشایشی مصرفکننده: بررسی نقش تعدیلگر مدت ارتباط با فروشنده
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2021-11-22)بخشش مشتری یک استراتژی مهم برای شرکتهای خدماتی در راستای بهبود و بازیابی خدمات است. هدف این پژوهش، تبیین اثر عدالت و همدلی بر رفتار بخشایشی مصرفکننده با در نظر گرفتن نقش تعدیلگری مدت ارتباط با فروشنده میباشد. پژوهش حاضر ...



