مرور دوره 4, شماره 3 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 3 از 3
-
اثربخشی ارائه، ساخت فردی و ساخت گروهی نقشه مفهومی به عنوان یک راهبرد آموزشی
(سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی, 2005-09-23)رویکرد سازنده گرایی یکی از چارچوب های نظری مهم در شکل گیری و هدایت بازنگری ها و فعالیت های جدید آموزشی است. تأکید ساختن گرایان بر این است که افراد دانش را فعالانه می سازند. یکی از روش های آموزشی نوین که ارتباط بسیار نزدیک ...
-
ارزیابی توانمندی شغلی دانش آموختگان رشته های فنی - حرفه ای (شاغل در شرکت ایران خودرو از دیدگاه مدیران واحدهای تولیدی)
(سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی, 2005-09-23)یکی از راهبردهای اساسی تغییر در نظام های آموزشی افزایش توانمندی شغلی دانش آموختگان، با توجه به نیازهای جامعه، بازار کار و اشتغال است که با کنترل خروجی های سازمان های آموزشی به سامان می رسد. بنابراین، هدف از انجام این پژوهش، ...
-
رابطۀ میان توانایی شمارش، توجه بینایی، درک شنوایی و دانش فراشناختی با شایستگی ریاضی در کودکان پیش دبستانی شهر اصفهان
(سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی, 2005-09-23)هدف پژوهش حاضر بررسی رابطۀ میان متغیرهای پیشایندی شناختی (توانایی شمارش، توجه بینایی، درک شنوایی و دانش فراشناختی) با شایستگی ریاضی در کودکان پیش دبستانی است. جامعۀ آماری پژوهش، 199 کودک 5 تا 6 ساله پیش دبستانی شهر اصفهان ...



