مرور دوره 13, شماره 4 بر اساس موضوع "تفکر انتقادی"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
تأثیر آموزش مستقیم مهارت های تفکر با مدل هالپرن بر مهارت تفکر انتقادی دانش آموزان دورة متوسطه
(سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی, 2014-12-22)هدف از انجام پژوهش حاضر تعیین تأثیر آموزش مستقیم مهارت های تفکر با مدل هالپرن بر مهارت تفکر انتقادی دانش آموزان دبیرستانی است. روش تحقیق از نوع روش نیمه تجربی و طرح دو گروهی با پیش آزمون و پس آزمون بوده است. آزمودنی ها ...



