مرور دوره 9, شماره 2 بر اساس موضوع "اصول یادگیری مغزمحور"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
بررسی تأثیر آموزش یادگیری مغزمحور بر درک مطلب و سرعت یادگیری دانش آموزان سوم ابتدایی
(سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی, 2010-06-22)هدف پژوهش حاضر، بررسی تأثیر آموزش یادگیری مغزمحور بر درک مطلب و سرعت یادگیری دانش آموزان سوم دبستان است . در این پژوهش از روش نیمه آزمایشی و طرح کنترل گروه نابرابر استفاده شد . آزمودنی ها 40 دانش آموز پسر سوم دبستانی بودند ...



