مرور دوره 8, شماره 3 بر اساس موضوع "برنامۀ درسی"
در حال نمایش موارد 1 - 2 از 2
-
جایگاه و کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در برنامه درسی دوره ابتدایی از نظر صاحب نظران و معلّمان شهر تهران
(سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی, 2009-09-23)پژوهش حاضر به جایگاه و کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در برنامه درسی دوره ابتدایی از نظر معلمان و صاحب نظران برنامه ریزی درسی و تکنولوژی آموزشی شهر تهران می پردازد که هدف آن بررسی جایگاه و کاربرد فاوا در چهار بخش تعیین ...
-
رویکردهای نظری زیربنای تعریف سواد: شواهدی از برنامه درسی کشورهای آمریکا، کانادا، انگلستان، سنگاپور، سنگال، اندونزی و ایران
(سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی, 2009-09-23)برنامه ریزی آموزشی به طور سنتی به چگونگی آموزش توانایی های سواد در طیف زیادی از جمعیت کشور می پردازد. بُعد کلیدی برنامه ریزی آموزشی در وهله اول، تعیین تعریف سواد و در وهله دوم، تعیین بهترین شیوه آموزش سواد با امکانات موجود ...



