مرور دوره 3, 4 (پیاپی 11) بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 7 از 7
-
بررسی اثر رهبری خدمتگزار بر رفتار شهروندی سازمانی: نقش واسطهای توانمندسازی روانشناختی، عدالت سازمانی و خشنودی شغلی
(انجمن علمی مدیریت رفتار سازمانی, 2015-02-20)هدف از پژوهش حاضر بررسی اثر مستقیم رهبری خدمتگزار بر رفتار شهروندی سازمانی و همچنین اثر غیر مستقیم این رابطه از طریق توانمندسازی روانشناختی، عدالت سازمانی و خشنودی شغلی میباشد. طرح پژوهش حاضر توصیفی از نوع همبستگی است. ...
-
ترسیم نقشه دانش عوامل مؤثر بر خلاقیت در سازمان
(انجمن علمی مدیریت رفتار سازمانی, 2015-02-20)با توجه به تغییر و تحولات، سازمانها برای بقای موفقیتآمیز، ناچار به بهرهگیری از خلاقیت کارکنان میباشند. اما بهرهگیری از خلاقیت مستلزم مدیریت عوامل مؤثر بر خلاقیت در چارچوب تئوری سیستمی خلاقیت سازمان در راستای ظهور و ...
-
تاثیر رفتارسازمانی مثبت بر رفتارانحرافیکاری (نقش میانجی: جواخلاقی سازمان)
(انجمن علمی مدیریت رفتار سازمانی, 2015-02-20)این پژوهش با هدف بررسی تاثیر رفتارسازمانی مثبت بر رفتار انحرافی کاری با نقش متغیر میانجی جو اخلاقی سازمان در بیمارستان شهید مطهری وابسته به شرکت ذوب آهن اصفهان انجام شده است. جامعه آماری این پژوهش، شامل 300 نفر از کارکنان ...
-
اثر تنوع ادراک شده بر عملکرد مالی تیم: نقش تعدیلگر اعتماد سازمانی
(انجمن علمی مدیریت رفتار سازمانی, 2015-02-20)دراین پژوهش برای مدیریت و بهرهبرداری مناسب از تنوع در تیمهای کاری، ابتدا نوع شناسی تنوع ادراک شده و سپس ارتباط آن با افزایش عملکرد مالی تیم ها با درنظرگرفتن نقش متغیر تعدیلگر اعتماد سازمانی مورد بررسی قرار گرفته است. ...
-
اثر عوامل هیجانی و شناختی بر رفتارخادمانه کارگزاران سازمان حج و زیارت (اماکن متبرکه مکه و مدینه: با رویکرد آمیخته اکتشافی)
(انجمن علمی مدیریت رفتار سازمانی, 2015-02-20)این پژوهش با رویکرد آمیخته اکتشافی- مدل ایجاد ابزار- با هدف مدلسازی عوامل هیجانی و شناختی بر رفتارخادمانه کارگزاران سازمان حج و زیارت در اماکن متبرکه مکه مدینه با استفاده از تحلیل محتوای قرادادی در بخش کیفی انجام شده است. ...
-
ارایه ابزار اندازه گیری فرایند یادگیری زدایی در سازمان
(انجمن علمی مدیریت رفتار سازمانی, 2015-02-20)یکی از مهمترین عواملی که در جریان کسب دانش جدید ایجاد مشکل نموده و زمینه ساز شکست در پیاده سازی پروژه تغییر در سازمان می باشد، میزان وابستگی به دانش قدیمی در سطوح مختلف سازمانی است. برای غلبه بر این مشکل، سازمانها باید با ...
-
تاثیر سرمایه روانشناختی بر کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان توسط کارکنان باجه با میانجیگری رضایت شغلی (مورد مطالعه بانک انصار)
(انجمن علمی مدیریت رفتار سازمانی, 2015-02-20)هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر سرمایه روان شناختی و رضایت شغلی بر کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان توسط کارکنان باجه بانک انصار است. پژوهش حاضر کاربردی و توصیفی میباشد. جامعه آماری کارکنان باجه بانک انصار شهر تهران میباشد. ...



