لوگو و نام محصول در بستهبندی نوشیدنی
(ندگان)پدیدآور
محمودی, سید محمود
نوع مدرک
Textزبان مدرک
فارسیچکیده
در این مقاله سعی شده است ضمن معرفی لوگو و جایگاه آن برای مصرف کننده گان، به شرایط و کاربرد ویژه آن در بسته بندی نوشیدنی پرداخته شود. در طراحی لوگوی بسته بندی نوشیدنی علاوه بر تاثیرخصوصیات و ویژگی های ذهنی طراح، جهت کاربردی تر کردن آن آرم باید قواعد و اصول اساسی را نیز رعایت کرد که در ادامه به آن پرداخته شده است.
کلید واژگان
لوگونوشیدنی
بسته بندی(1)
طراحی
عکس و زبان
شماره نشریه
2تاریخ نشر
2010-08-231389-06-01



