مرور دوره 23, شماره 91 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
-
بررسی تأثیر کارگران دانشی بر صادرات کالا و خدمات نوآورانه: نقش تعدیل گر رقابت با توجه به توسعهیافتگی کشورها
(موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانیInstitute for Trade Staudies and Research, 2019-06-22)در عصر حاضر، بخش عمدهای از قدرت اقتصادی کشورها، به منظور کسب مزیت رقابتی در بازارهای داخلی و خارجی، در گروی کسب دانش و بهکارگیری آن در خلق محصولاتی نوآورانه است. یکی از عناصر مؤثر در تحقق این هدف، کارگران دانشی است. هدف ...
-
شناسایی و تحلیل معیارهای کیفی رضایت مشتریان با استفاده از مدل تحلیل شبکه ای فازیFANP (مطالعه ی موردی: مدیران و کارشناسان صنعت شیرآلات)
(موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانیInstitute for Trade Staudies and Research, 2019-06-22)مشتری بهعنوان یکی از ارکانهای اصلی امروز شرکتها در یک محیط رقابتی محسوب میشود و بهعنوان یک مبحث راهبردی برای شرکتها بسیار حائز اهمیت است، زیرا آن چیزی که باعت رضایتمندی یک مشتری میشود، لزوماً رضایتمندی مشتری دیگر ...
-
پیش بینی روند آینده مدیرت سرمایه گذاری در برند با مدل دینامیکی ارزش ویژه برند (شرکت بیمه البرز)
(موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانیInstitute for Trade Staudies and Research, 2019-06-22)به موجب افزایش رقابت در بازارها، پژوهشگران برای پاسخگویی در قبال هزینههای بازاریابی که در حال بالا رفتن است به کاوش در خصوص نرخ سرمایهگذاری در برند که موجب کسب مزیت رقابتی بهخصوص در صنایع خدماتی میشود پرداختهاند. ...
-
نگاهی تحلیلی-کاربردی به قرارداد محرمانگی(عدم افشا) با تکیه بر قرارداد نمونه اتاق بازرگانی بین المللی
(موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانیInstitute for Trade Staudies and Research, 2019-06-22)اسرار تجاری برای صاحبان اسرار خصوصاً بازرگانان اهمیت فراوان دارد. قرارداد عدم افشای اسرار تجاری که در وهله اول کارکرد جلوگیری از افشای اسرار تجاری را داشته و در وهله دوم انعقاد آن اثبات تعهد به رازداری را از سوی زیان دیده ...
-
برآورد تجارت بین منطقهای ایران با روش Charm
(موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانیInstitute for Trade Staudies and Research, 2019-06-22)مدلهای اقتصاد چندمنطقهای که مجموعهای از اقتصادهای منطقهای را به صورت پیوسته به هم ارائه داده و اثرات متقابل بین مناطق را نشان میدهند، نیازمند محاسبه صادرات هر منطقه به سایر مناطق و واردات هر منطقه از سایر مناطق هستند. ...



