دوره 17, شماره 65
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
ارزیابی تاثیر شدت تبلیغات بر عملکرد شرکت در صنعت خودروسازی و موادغذایی ایران
(موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانیInstitute for Trade Staudies and Research, 2013-02-19)
-
قلمرو حقوق رقابت از حیث اشخاص مشمول
(موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانیInstitute for Trade Staudies and Research, 2013-02-19)
-
الویتبندی عوامل موثر بر جذابیت بازارهای کیش با استفاده ازمدلسازی شبکههای بیزین
(موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانیInstitute for Trade Staudies and Research, 2013-02-19)



