نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorصدرایی, رقیهfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-08T23:24:48Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T23:24:49Z
dc.date.available1399-07-08T23:24:48Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T23:24:49Z
dc.date.issued2016-05-21en_US
dc.date.issued1395-03-01fa_IR
dc.date.submitted2016-07-26en_US
dc.date.submitted1395-05-05fa_IR
dc.identifier.citationصدرایی, رقیه. (1395). تحلیل آموزه‌های تعلیمی در بررسی بینامتنی دو اثر (پروین اعتصامی و انوری). پژوهشنامه ادبیات تعلیمی, 8(29), 153-170.fa_IR
dc.identifier.issn2251-774X
dc.identifier.issn‪۲۵۸۸-۴۳۰۱
dc.identifier.urihttp://parsadab.dehaghan.ac.ir/article_649914.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/154495
dc.description.abstractامروزه بینامتنیت اصطلاحی رایج در نظریه‌های ادبی و زبان‌شناسی است. بینامتنیت بر این اصل مبتنی است که هیچ اثری مستقل و خود ساخته مؤلف نیست بلکه از متون گذشته و از اندیشه‌ فراروی ادبیات بهره برده است. بینامتنیت رابطه‌ یک متن با سایر متون را بررسی می‌کند. هدف این مقاله آن است که با استفاده از این نظریه آموزه‌های اخلاقی و اجتماعی پروین اعتصامی و انوری را ارزیابی کند. برای نیل به این هدف قطعه «اشک یتیم» از پروین اعتصامی با قطعه «والی شهر ما گدایی بی حیاست» از انوری بررسی و تجزیه و تحلیل شده است و تشابه و افتراق آن نمایانده شده است. <br />fa_IR
dc.format.extent219
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقانfa_IR
dc.relation.ispartofپژوهشنامه ادبیات تعلیمیfa_IR
dc.relation.ispartofDidactic Literature Reviewen_US
dc.subjectبینامتنیتfa_IR
dc.subjectآموزه‌های تعلیمیfa_IR
dc.subjectپروین اعتصامیfa_IR
dc.subjectانوریfa_IR
dc.titleتحلیل آموزه‌های تعلیمی در بررسی بینامتنی دو اثر (پروین اعتصامی و انوری)fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشگاه ازاد اسلامی واحد علوم تحقیقات تهرانfa_IR
dc.citation.volume8
dc.citation.issue29
dc.citation.spage153
dc.citation.epage170


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد