نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorسبزیان, محمدfa_IR
dc.contributor.authorرضایی راد, مجیدfa_IR
dc.contributor.authorهاشمی, صدیقه الساداتfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-08T17:12:09Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T17:12:09Z
dc.date.available1399-07-08T17:12:09Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T17:12:09Z
dc.date.issued2018-07-23en_US
dc.date.issued1397-05-01fa_IR
dc.date.submitted2018-06-17en_US
dc.date.submitted1397-03-27fa_IR
dc.identifier.citationسبزیان, محمد, رضایی راد, مجید, هاشمی, صدیقه السادات. (1397). شناسایی ابعاد رضایت‌مندی خانواده معظم شهدای ناجا از خدمات امور ایثارگران فرماندهی انتظامی استان مرکزی: مطالعه کیفی. فصلنامه دانش انتظامی مرکزی, 1397(22), 1-42.fa_IR
dc.identifier.issn2476-2792
dc.identifier.urihttp://markazi.jrl.police.ir/article_91338.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/15364
dc.description.abstractزمینه و هدف: آگاهی از میزان و عوامل مؤثر بر رضایت‌مندی مراجعین یا مشتریان برای سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی مهم بوده و می‌تواند باعث افزایش سطح کیفیت خدمات و درنتیجه افزایش میزان رضایت‌مندی مراجعین و مشتریان شود؛ بنابراین این پژوهش با هدف شناسایی عوامل مؤثر بر رضایت‌مندی خانواده معظم شهدا از خدمات امور ایثارگران این فرماندهی انجام‌شده است. روش: این پژوهش کیفی و از نوع تحلیل موضوعی یا مضمونی بود. جامعه آماری پژوهش210 خانواده شهید تحت پوشش فرماندهی انتظامی استان مرکزی انجام بود. با استفاده از روش نمونه‌گیری گلوله برفی برای جمع‌آوری داده‌ها 6 مصاحبه نیمه عمیق با خانواده معظم شهدا شامل 3 همسر شهید و 3 والدین انجام شد. برای کدگذاری و تحلیل مصاحبه‌ها از نرم‌افزار MAXQDA استفاده شد.  یافته‌ها: ابعاد عملکرد کارکنان اداره ایثارگران، فراهم کردن تسهیلات رفاهی سفرهای تفریحی و زیارتی برای خانواده‌ها (مشهد، راهیان نور)، تکریم خانواده شهدا، اهدای کمک‌های نقدی و غیر نقدی ناجا به خانواده شهدا، انجام سرکشی از خانواده شهدا، اهمیت دادن به نیازها و انتظارات خانواده شهدا، استفاده از نام، تصاویر، زندگی‌نامه و آثار شهدا در اماکن عمومی و مراسم، به‌ترتیب به‌عنوان ابعاد رضایت‌مندی خانواده شهدا از خدمات فرماندهی انتظامی استان مرکزی شناسایی شد نتیجه‌گیری: توجه به هفت بعد فوق و در نظر داشتن این ابعاد در سیاست‌گذاری‌های ناجا در زمینه خدمات‌رسانی به خانواده معظم شهدا علاوه بر بهره‌مندی از اجر معنوی، می‌تواند باعث رضایت‌مندی هرچه بیشتر خانواده معظم شهدا از این خدمات شده و هم‌چنین باعث می‌شود اعتبارات و بودجه‌هایی که در راستای این امر اختصاص یافته به‌صورت بهینه هزینه شود.fa_IR
dc.format.extent352
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherفرماندهی انتظامی استان مرکزی- دفترتحقیقات کاربردیfa_IR
dc.relation.ispartofفصلنامه دانش انتظامی مرکزیfa_IR
dc.titleشناسایی ابعاد رضایت‌مندی خانواده معظم شهدای ناجا از خدمات امور ایثارگران فرماندهی انتظامی استان مرکزی: مطالعه کیفیfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentفرماندهی انتظامی استان مرکزیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشگاه علوم انتظامی ناجاfa_IR
dc.contributor.departmentدانشگاه علوم انتظامی امینfa_IR
dc.citation.volume1397
dc.citation.issue22
dc.citation.spage1
dc.citation.epage42


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد