نمایش مختصر رکورد

dc.date.accessioned1399-07-08T23:04:09Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T23:04:09Z
dc.date.available1399-07-08T23:04:09Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T23:04:09Z
dc.date.issued2000-10-22en_US
dc.date.issued1379-08-01fa_IR
dc.date.submitted2000-08-25en_US
dc.date.submitted1379-06-04fa_IR
dc.identifier.citation(1379). کاربرد دو بعد عینی و ذهنی مدل همخوانی فرد - محیط P-E) Fit) در استرس معلمان تبریز.... زبان و ادب فارسی (نشریه سابق دانشکده ادبیات دانشگاه تبریز), 43(175176), 257-290.fa_IR
dc.identifier.issn2251-7979
dc.identifier.issn2676-6779
dc.identifier.urihttps://perlit.tabrizu.ac.ir/article_1774.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/146380
dc.description.abstract<span> یکی از این دیدگاهها مدل خمخوانی فرد-محیط است که از مهمترین دیدگاههای موجود می‌باشد.در این تحقیق سعی شده است این مدل در میان معلمان تبریز به کار گرفته شود، تا نکویی بر ارزش آن مورد ارزیابی قرار گیرد.به این منظور 986 نفر از معلمان مقاطع مختلف تحصیلی(656 نفر زن و 330 نفر مرد)پرسشنامه محقق ساخته‌ای را تکمیل نمودند.علاوه‌بر آنمدیران مدارس انتخابی نیز 196 پرسشنامه راجع به معلمان تکمیل نمودند. نتایج به دست آمده حاکی است که ناهمخوانی معلمان با محیط شغلی تأثیر قابل ملاحظه‌ای در فشار روانی و عوارض جسمی و روانی آنان دارد.علاوه‌بر آن، این بررسی نشان می‌دهد که اظهارات مدیران در مورد عدم همخوانی فردی-محیطی معلمان با اظهارات خود معلمان تفاوت بارزی دارد و دیدگاههای متفاوتی را در این زمینه نشان می‌دهد.</span>fa_IR
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه تبریزfa_IR
dc.publisherUniversity of Tabrizen_US
dc.relation.ispartofزبان و ادب فارسی (نشریه سابق دانشکده ادبیات دانشگاه تبریز)fa_IR
dc.titleکاربرد دو بعد عینی و ذهنی مدل همخوانی فرد - محیط P-E) Fit) در استرس معلمان تبریز...fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.citation.volume43
dc.citation.issue175176
dc.citation.spage257
dc.citation.epage290


فایل‌های این مورد

فایل‌هااندازهقالبمشاهده

فایلی با این مورد مرتبط نشده است.

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد